قم نیوز: مدیر مرکز سامانه امور مشترکان شهرداری قم از ثبت روزانه بیش از 400 پیام در سامانه 137 خبر داد.
مدیر مرکز سامانه امور مشترکان شهردای قم خبر داد
ثبت پیامهای مردمی در سامانه 137 شهرداری قم
قم نیوز , 1 فروردين 1392 ساعت 17:36
قم نیوز: مدیر مرکز سامانه امور مشترکان شهرداری قم از ثبت روزانه بیش از 400 پیام در سامانه 137 خبر داد.
به گزارش قم نیوز، علی اکبر رحیمی با اشاره به فعالیتهای سامانه ۱۳۷ امور مشترکان شهرداری در ایام نوروز اظهار کرد: با توجه به ضرورت خدمات رسانی شایسته به مردم و زائرین کریمه اهل بیت سلام الله علیها در ایام نوروز و دستور شهردار قم برای توسعه خدمات امور مشترکین در این ایام، جهت پاسخگویی به شهروندان و زائرین گرامی سامانه ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته در ایام نوروز فعال است.
وی از ثبت بیش از ۴۰۰ پیام در سامانه ۱۳۷ امور مشترکین شهرداری قم خبر داد و افزود: طبق مصوبه ستاد تسهیلات زائران استان در ایام نوروز سامانه ۱۳۷ علاوه بر روال فعالیتهای ذاتی پاسخگویی به مشکلات شهری، وظیفه راهنمایی زائران کریمه اهل بیت سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران را بر عهده خواهد داشت.
مدیر مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ادامه داد: زائران و مسافران در بدو ورود به شهر قم از طریق پیامک و تابلوهای اطلاع رسانی از فعالیتهای سامانه ۱۳۷ مطلع شده و میتوانند با تماس با این مرکز، اطلاعات مراکز خدماتی، رفاهی، بهداشتی و درمانی، پمپهای بنزین، کمپینگها و... را دریافت کنند.
انتهای پیام/۱۱۶/
کد مطلب: 12792