به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در آئین راه اندازی و آغاز بکار این سامانه گفت:تعامل با مخاطبان سازمان و آگاهی از نقطه نظرات آنان از اصول اساسی ارائه خدمت در تامین اجتماعی است.
سید مجتبی موسوی افزود:رویکرد سازمان تامین اجتماعی برقراری ارتباط دوسویه و منطقی و بی واسطه با مخاطبان بویژه کارفرمایان و بیمه شدگان است و راه اندازی سامانه پیامکی نیز گامی در تحقق همین ارتباط بی واسطه می باشد.
وی تصریح کرد: سامانه جدید پیامکی اداره کل تامین اجتماعی قم این امکان را دارد که بتوانیم با استفاده از امکانات ویژه آن، با مخاطبان سازمان ارتباطی آسانتر داشته و پیگیر جدی نظرات و درخواست های آنان باشیم.
گفتنی است بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان قم کلیه مخاطبان اداره کل اعم از کارفرمایان و بیمه شدگان و مستمری بگیران می توانند نظرات و پیشنهادات خود را به شماره پیامک 1000142251 ارسال کرده و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ لازم را دریافت نمایند.
همچنین مخاطبان اداره کل می توانند در صورت تمایل نام و نام خانوادگی خود را جهت ثبت در سیستم اعلام کنند تا اخبار و اطلاعیه های حوزه تامین اجتماعی به موقع به آنان اطلاع رسانی گردد.
انتهای پیام/122