کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما:

ادعیه ماه رمضان با رویکرد رسانه ای عرضه شد

خبرگزاری تسنیم , 15 تير 1392 ساعت 12:22

قم نیوز: معارف ادعیه ماه مبارک رمضان با رویکرد رسانه­ ای توسط مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما منتشر شد.


به گزارش قم نیوز، مسؤول سامانه ارتباطات مرکز پژوهش­­ های اسلامی صدا و سیما از انتشار کتاب معارف ادعیه ماه مبارک رمضان با رویکرد رسانه­ ای خبر داد.
 
حسین قربان تقی افزود: این کتاب به قلم سید محمود طاهری توسط مرکز پژوهش­ های اسلامی صدا و سیما چاپ و منتشر شده است.
 
مسئول سامانه ارتباطات مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما تصریح کرد: نویسنده این کتاب در چهار بخش در موضوعات مختلف به مقوله ادعیه معارف ادعیه ماه مبارک رمضان با نگاهی رسانه­­ ای پرداخته است.
 
وی خاطر نشان کرد: آموزه‌های اخلاقی، عرفانی، اعتقادی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی از جمله مطالب مطرح شده در این کتاب است.
 
قربان تقی ادامه داد: رمضان ماه بندگی و دعاست و در این ماه دعاهایی از معصومین(ع) وارد شده که از غنای خاصی برخوردار است.
 
وی اضافه کرد: این ادعیه علاوه بر ایجاد ارتباط بنده با خالقش، درس­های فراوانی با او می­ دهد و به او می­ آموزد که در خواستن به هیچ حد و اندازه­ای قناعت نکند؛ هم دنیا را بخواهد هم آخرت را، هم خواسته­ های فردی داشته باشد و هم درخواست­های اجتماعی.
 
مسوول سامانه ارتباطات مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما تصریح کرد: این کتاب با تبیین معارف ادعیه ماه مبارک رمضان، برنامه­ سازان را در تهیه برنامه­ های مناسب این ماه یاری می­ رساند.
 

انتهای پیام/122


کد مطلب: 14968

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14968/ادعیه-ماه-رمضان-رویکرد-رسانه-عرضه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir