قم نیوز: کتاب تبلیغ تربیتگرا در آستانه اربعین حسینی و با توجه به نزدیکی ایام تبلیغی دهه آخر صفر از سوی پژوهشکده باقرالعلوم منتشر شد.
همزمان با ایام تبلیغی دهه آخر سفر
کتاب تبلیغ تربیتگرا منتشر شد
خبرگزاری فارس , 1 دی 1392 ساعت 13:20
قم نیوز: کتاب تبلیغ تربیتگرا در آستانه اربعین حسینی و با توجه به نزدیکی ایام تبلیغی دهه آخر صفر از سوی پژوهشکده باقرالعلوم منتشر شد.
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم (ع)، حجتالاسلام علیاصغر رادحسینی گفت: در این مجموعه ارزشمند سعی شده است موضوعاتی مطرح شود که در تمام فرآیند تبلیغ تاثیرگذار باشند از اینرو در ابتدا به اصلیترین محور کتاب یعنی تبلیغ پرداخته میشود.
وی تاکید کرد: در این اثر بعد از مشخص شدن مرزها و حدود ممنوع و آسیبزای تبلیغ متداول، با سرفصل «تبلیغ تربیتگرا» تصویری کلی از عناصر و ویژگیهای تبلیغ تربیتگرا ارائه میشود.
مدیر گروه تبلیغپژوهی پژوهشکده باقرالعلوم سپس به 2 بخش اساسی تبلیغ اشاره کرد و افزود: در این کتاب به 2 بخش اساسی تبلیغ یعنی تبلیغ لسانی و غیرلسانی در قالب «2 بخش اصلی تبلیغ تربیتگرا» پرداخته میشود. بعد از آن با «انواع تبلیغ تربیتگرا» انواع تبلیغها ترسیم و در ادامه با عنوان «رویکردهای تبلیغ تربیتگرا» به تشریح بسترهای تبلیغ اشاره میشود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مراکز و محدودههای تاثیرپذیر انسانی و تشخصهای مورد هدف تبلیغ تربیتگرا «حیطههای تاثیرگذاری» نگاشته شده است. این کتاب بعد از آن توضیح مقاصد را با عنوان «اهداف تبلیغ تربیتگرا» به عهده میگیرد و در نهایت با طرح معیارهای کمی برای ارزیابی مجموعه تبلیغ به تشریح میزانهای ارزشیابی تبلیغ برتر با عنوان «شاخصههای سنجش روش تبلیغ موفق» پایان مییابد.
انتهای پیام/125
کد مطلب: 17757