قم نیوز: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: از آنجایی که سازمان تاکسیرانی گمان نمیکرد از پیاده روی روز اربعین استقبال خوبی شود تعداد تاکسیهای خطی، گردشی و تاکسی ون اندک بود که امیدواریم در سالهای آینده با این مشکلات مواجه نشویم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:
استقبال مردم از پیادهروی اربعین فراتر از پیشبینی ما بود / تدارک امکانات بیشتر برای سال آینده
خبرگزاری تسنیم , 4 دی 1392 ساعت 10:20
قم نیوز: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: از آنجایی که سازمان تاکسیرانی گمان نمیکرد از پیاده روی روز اربعین استقبال خوبی شود تعداد تاکسیهای خطی، گردشی و تاکسی ون اندک بود که امیدواریم در سالهای آینده با این مشکلات مواجه نشویم.
به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان، با اشاره به استقبال بسیار زیاد مردم از راهپیمایی روز اربعین اظهار کرد: با توجه به اینکه در حدود 180 تاکسی ون، 68 تاکسی خطی و 500 تاکسی گردشی در مسیر حرم- جمکران وظیفه انتقال و جا به جایی مسافران را بر عهده داشتند اما این تعداد هم جوابگوی زائران نبود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم افزود: از آنجایی که سازمان تاکسیرانی گمان نمیکرد از پیاده روی روز اربعین استقبال خوبی شود تعداد تاکسیهای خطی، گردشی و تاکسی ون اندک بود که امیدواریم در سالهای آینده با این مشکلات مواجه نشویم.
وی با اشاره به ترافیک شدید پس از پایان پیاده روی عنوان کرد: پس ازپایان مراسم پیاده روی در مقابل درب شماره 2 جمکران تاکسیها آماده انتقال زائران به حرم مطهر بودند اما متاسفانه برخی از زائران در مقابل درب شماره شش تجمع کرده بودند و ساعاتی را منتظر تاکسی ماندهاند.
اقبالیان خاطر نشان کرد: تاکسی پس از پایان پیاده روی به حد مطلوبی وجود داشت و ترافیک شدیدی را در مقابل درب شماره دو جمکران به وجود آورده بود که ماموران راهنمایی و رانندگی به سازمان تاکسیرانی اعتراض داشتند وجود تاکسیهای زیاد باعث ترافیک شدید شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در تمامی دربهای جمکران بازرسان این اداره مشغول بازرسی بودند بیان کرد: بازرسان این سازمان در تمامی نقاط این منطقه مشغول بازرسی بودند و علاوه بر بازرسی تاکسیها به حل معضل ترافیک این منطقه نیز کمک میکردهاند.
انتهای پیام/ 125
کد مطلب: 17828