کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بابایی تأکید کرد:

فعالیت تبلیغی نیازمند پشتوانه فرهنگی است

خبرگزاری مهر , 2 آذر 1390 ساعت 9:45

قم نیوز: مدیر گروه مطالعات اسلام و غرب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فعالیت تبلیغی را نیازمند بکارگیری پشتوانه فرهنگی عنوان کرد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام حبیب الله بابایی شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از زبان آموزان ممتاز دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه باقرالعلوم(ع) که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه تبلیغ دینی نیازمند بکارگیری پشتوانه فرهنگی است،‌ ابراز داشت:‌ افرادی که زبان انگلیسی را فرا می‌گیرند باید مطالعه در خصوص غرب شناسی نیز داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت:‌ رفتار آمریکایی‌ها را نباید با ذهنیت ایرانی ارزش یابی کرد و زمانی که با ذهنیت خود رفتار فرد را تجزیه و تجلیل می‌کنیم دچار اشتباه می‌شویم.

مدیر گروه مطالعات اسلام و غرب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت:‌ ایرانی ها با توجه به لهجه و زبانی که دارند در یادگیری زبان انگلیسی مشکل خاصی ندارند و به خوبی این زبان را فرا می‌گیرند.

حجت الاسلام بابایی ادامه داد:‌ یکی از خلاء های مهم زبان انگلیسی نداشتن مهارت تند خوانی و سریع خوانی است با کسب این مهارت می‌توان بر متن غلبه کرد.

تبلیغ با یک زبان امکان پذیر نیست

مدیر گروه مطالعات اسلام و غرب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی افزود: در فعالیت تبلیغی نمی‌توان به یک زبان قناعت و اکتفا کرد و ادعای تبلیغ جهانی کرد بنابراین در امر تبلیغ فراگیری تعدد زبان بسیار مهم است.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 1851

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/1851/فعالیت-تبلیغی-نیازمند-پشتوانه-فرهنگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir