کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری یک مجرم اینترنتی توسط پلیس فتا قم

خبرگزاری ايرنا , 26 دی 1392 ساعت 12:15

قم نیوز: فردی که با سوء استفاده از اعتماد دوست خود بصورت اینترنتی 20 میلیون ریال از حساب وی برداشت کرده بود توسط پلیس فتا استان قم شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ، در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش ، شناسایی متهم در دستور کار پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.
 
این گزارش ادامه داده است: پس از اقدامات فنی و تخصصی ، خط تلفن همراه متهم شناسایی و مشخص شد کلیه تراکنش ها از طریق آن صورت گرفته است که در ادامه شاکی نیز با دیدن این شماره تلفن عنوان کرد متعلق به دوستش است.
 
این گزارش حاکیست: پس از اخذ دستور از مقام قضایی استان ،متهم احضار و در خصوص نحوه برداشت از حساب بانکی شاکی لب به اعتراف گشوده که اوایل سال جاری به دوستش گفته است براحتی می توان برای خرید شارژ تلفن همراه از طریق تلفن همراه بانک خرید کرد و نیاز نیست تا به فروشگاه مراجعه کنیم .
 
این گزارش ادامه داد: نامبرده نیز به پیشنهاد متهم علاقه نشان داده و چون کم سواد بوده رمز را برایش فعال کرده اما متاسفانه خود متهم نیز وسوسه شده و رمز اینترنتی و شماره کارت وی را بدون اجازه اش برداشته بود.
 
در گزارش پایگاه خبری پلیس آمده است: شهروندان رمز دوم و اطلاعات مالی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

انتهای پیام/125


کد مطلب: 18512

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/18512/دستگیری-یک-مجرم-اینترنتی-توسط-پلیس-فتا-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir