کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم خواستار شد

استفاده از افراد دارای فکر و ایده نو در آبادانی شهر قم

خبرگزاری تسنیم , 2 بهمن 1392 ساعت 12:00

قم نیوز: رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم گفت: برای پیشرفت و آبادانی شهر باید با افرادی که فکر خوب، مغزهای فعال و قلب‌های پاکی دارند شور و مشورت کرد و سعی کنیم که مسائل شخصی را هدف قرار ندهیم.


به گزارش قم نیوز، سعید روحانی در چهل یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به نامه امیر المومنین علی (ع) به مالک اشتر اظهار کرد: در این نامه به مالک اشتر سفارش شده تا با مردم به میزان درکشان از مطالب تبادل نظر کند.
 
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم افزود: برای پیشرفت و آبادانی شهر باید با افرادی که فکر خوب، مغزهای فعال و قلب‌های پاکی دارند شور و مشورت کرد و سعی کنیم که مسائل شخصی را هدف قرار ندهیم.
 
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه امام علی (ع) مشورت با سه گروه را منع کرده است عنوان کرد: طبق فرمایش امام علی (ع) با سه گروه بخیل که دعوت به خساست و گدایی می کنند، ترسو که تصمیم گیری را سخت و مشکل می‌کند و آزمند نباید مشورت کرد.
 
روحانی خاطر‌نشان کرد: در تمامی فعالیت‌های شهری، مدیریت و برنامه ریزی برای آینده را باید سرچشمه راه قرار داد و در این مسیر از افرادی که افق دید بالایی دارند می‌توان بهره برد.
 
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه نباید برخی طرح‌ها و لایحه‌ها که شخصی است به شورای شهر راه پیدا کند گفت: طرح‌ها و لایحه‌های که در آن مسائل شخصی مد نظر قرار گرفته نباید به شورای اسلامی شهر ورود پیدا کند بلکه باید مسائل مردم و آینده شهر در شورا مطرح شود.
 
انتهای پیام/ 125


کد مطلب: 18686

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/18686/استفاده-افراد-دارای-فکر-ایده-نو-آبادانی-شهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir