کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعتراض سخنگوی شورای شهر به تبعیض در حق پزشکان /

عوارض وضع شده برای مطب پزشکان کم و ناعادلانه است

خبرگزاری تسنیم , 2 بهمن 1392 ساعت 18:15

قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: در حالی که راه اندازی یک مغازه در محروم ترین نقطه شهر با عوارض تجاری روبه‌رو است، مطب پزشکان حتی در نقطه مرکزی شهر با عوارض مسکونی مورد محاسبه قرار می‌گیرد که این ناعادلانه است.


به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان در چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به رویکرد مثبت دوره سوم شورای اسلامی شهر قم در حوزه سلامت اظهار کرد: سومین دوره شورای اسلامی شهر قم اهمیت ویژه‌ای به حوزه سلامت داشته‌اند.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: تمامی طرح‌ها و لایحه‌های که در دوره سوم شورای اسلامی شهر در حوزه سلامت به صحن علنی شورا راه پیدا می‌کرد مورد تصویب اعضای شورای شهر قرار می‌گرفت.
 
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین با اشاره به اینکه ساخت مراکز درمانی در حوزه کاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است عنوان کرد: در ساخت مراکز درمانی تنها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌تواند نظر بدهد و پرداخت انشعابات مراکز درمانی برعهده دانشگاه علوم پزشکی است.
 
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: خیران در ساخت مراکز درمانی در ساخت مراکز درمانی می‌توانند کمک‌های خوبی انجام دهند و پرداخت عوارض و انشعابات وظیفه خیران نیست.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره نیاز شهر قم به ساخت مراکز درمانی، افزود: شورای چهارم نیز آماده مساعدت در حوزه سلامت است.
 
ذاکریان تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی مصوبه ای دارد که براساس آن عوارض مطب پزشکان، طبق عوارض واحدهای مسکونی محاسبه می‌شود و با این مصوبه اگر کسی بخواهد یک مغازه کوچک در محروم‌ترین نقطه شهر قم ایجاد کند عوارض وی به شکل تجاری محاسبه می شود اما تز یک پزشک در خیابان شهداء قم که نقطه مرکزی قم است، عوارض مسکونی دریافت می شود که این عادلانه نیست.
 
انتهای پیام/ 125


کد مطلب: 18728

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/18728/عوارض-وضع-شده-مطب-پزشکان-کم-ناعادلانه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir