کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازداشت هفت زورگیر 16 تا 19 ساله در قم

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 3 بهمن 1392 ساعت 9:40

قم نیوز: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام و متلاشی شدن دو باند 7 نفره سارق زورگیر در این استان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سرهنگ پاسدار ˈ مهدی قدمیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: در یک ماهه گذشته چندین فقره شکایت از سوی شهروندان مبنی بر زورگیری 2 یا 4 نفر با دو دستگاه موتور سیکلت به آگاهی استان قم گزارش شد.
 
وی با بیان اینکه بدنبال ارایه این شکایات نگرانی هایی برای ما ایجاد شد، افزود: ما از همان ابتدا و دریافت نخستین اخبار و اطلاعات پیرامون این سرقت ها پیگیری آن را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادیم، و در نتیجه این پیگیری ها در 72 ساعت گذشته دو باند را دستگیر و منهدم کردیم.
 
وی گفت: یک باند سه نفره که اعضای آن را اتباع غیر ایرانی تشکیل می دادند، به وسیله تلاش ماموران کلانتری 11 دستگیر و باند 4 نفره دیگر که اعضای آن ایرانی بودند را نیز به همت یگان امداد پلیس آگاهی ناجای استان شناسایی و دستگیر کردیم.
 
رییس پلیس آگاهی قم در تبیین چگونگی فعالیت این دو باند سارق زورگیر، تصریح کرد: اعضای این باندها که از نظر سنی بین 16 تا 19 سال هستند در برخی از نقاط شهر اقدام به ده ها فقره سرقت از جمله سرقت اشیای قیمتی و با ارزش مانند گوشی تلفن همراه و وجوه نقد ازجوانان اغلب کم سن و سال با استفاده از سلاح سرد می کردند.
 
این مقام ناجای قم درادامه یادآورشد: شهروندانی که به همین شیوه مورد سرقت قرار گرفتند می توانند با مراجعه به شعبه یک پلیس مبارزه با سرقت آگاهی قم واقع در خیابان ساحلی اقدام به مشاهده چهره سارقان جهت شناسایی آنها و همچنین انجام اقدامات لازم برای طرح شکایت به مراجع قضایی کنند.
 
رییس پلیس آگاهی قم ضمن تاکید بر انجام مراقبت های لازم از سوی شهروندان،خاطر نشان کرد: شهروندان به هنگام عبور از کوچه های خلوت به مسایل امنیتی توجه و از معرض دید قرار دادن اشیا گرانقیمت خود مانند گوشی تلفن همراه جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/125


کد مطلب: 18734

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/18734/بازداشت-هفت-زورگیر-16-19-ساله-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir