کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لپ تاپ دزدها را لو داد

خبرگزاری ايرنا , 9 بهمن 1392 ساعت 9:30

قم نیوز: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری اعضای هفت نفره یک باند سارقان مغازه ها در قم خبر داد و گفت: این متهمان به 71 فقره سرقت در قم اعتراف کردند.


به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ˈمهدی قدمیˈ روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در استان با تشکیل تیمی ویژه، شناسایی و دستگیری متهم و یا متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی در ادامه با بیان اینکه غالب سرقت ها مربوط به مغازه های خدمات کامپیوتری و فروشندگی های قطعات و لوازم کامپیوتر بود گفت: با توجه به وجود شماره سریال اموال مسروقه مشخصات اموال به تمامی کسبه ای که احتمال مراجعه سارقان برای فروش اموال بود ارائه و آموزش های لازم نیز داده شد.
 
رییس پلیس آگاهی استان افزود: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه فردی با در دست داشتن یک دستگاه لپ تاپ برای فروش آن به یکی از مغازه های سطح شهر مراجعه کرد.
 
قدمی با بیان اینکه فروشنده این مغازه پس از اطمینان از مسروقه بودن آن با هوشیاری خود بدون اینکه شخص متوجه شود پلیس 110 را مطلع می کند، گفت: بلافاصله گشت کلانتری 11 در محل حاضر و فرد مذکور دستگیر می شود.
 
وی اظهارداشت: با توجه به اینکه متهم در تحقیقات پلیس از مسروقه بودن آن اظهار بی اطلاعی می کرد ، طی کسب دستور از مقام قضایی خانه وی مورد بازرسی قرار گرفت و قطعات زیادی از کامپیوترهای مختلف کشف شد.
 
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان افزود: متهم در رویارویی با شواهد موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و با پرده برداشتن از ماجرا به همدستی 6 نفر اعتراف کرد که در این رابطه 8 نفر مالخر نیز دستگیر و اموال نیز تحویل مالباختگان شد.
 
قدمی این مطلب را نیز اضافه کرد: متهم علاوه بر سرقت مغازه به یک فقره سرقت از منزل به ارزش 700 میلیون ریال صراحتاً اعتراف و اموال مسروقه نیز تحویل مالباخته شد.
 
گفتنی است ، متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شده و در نهایت راهی زندان شدند.

انتهای پیام/125


کد مطلب: 18898

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/18898/لپ-تاپ-دزدها-لو

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir