کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز جشن انقلاب با زنگ انقلاب در مدارس قم

خبرگزاری ايرنا , 12 بهمن 1392 ساعت 14:10

قم نیوز: زنگ انقلاب به مناسبت 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی به کشور و آغاز دهه مبارک فجر در یکی از مدارس قم نواخته شد.


به گزارش قم نیوز، آیین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه فخری با حضور استاندار و دیگر مسوولین استانی برگزار شد.
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در حاشیه این مراسم با اشاره به برنامه های دهه فجر مدارس قم گفت: آذین بندی مدارس با مشارکت دانش آموزان، نصب تبلیغات در قالب بنر، پوستر، پلاکارد و تراکت، برگزاری مسابقات کتابخوانی به مناسبت گرامیداشت این ایام صورت می گیرد.
 
ˈناصر حمزه ایˈ افزود: این فعالیت ها برای آشنایی بیشتر دانش آموزان که دوره انقلاب را درک نکرده اند امری بسیار لازم و ضروری است.
 
وی بیان داشت: تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان، برنامه ریزی و اجرای مراسم میهمانی لاله ها، برگزاری مراسم انس با قرآن در دهه فجر و مسابقات مختلف ورزشی کارکنان و دانش آموزان در مناطق مختلف در این ایام برگزار خواهد شد.
 
وی برگزاری مسابقه روزنامه دیواری و نقاشی همگانی در مدارس با عنوان نوجوان و انقلاب اسلامی و مسابقه دانش آموزی وصیت نامه امام خمینی (ره) ویژه پایه های چهارم تا ششم را از دیگر برنامه های ایام دهه فجر در سطح مداس عنوان کرد.
 
حمزه ای هدف از اجرای این حجم از برنامه ها ویژه دهه فجر را تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب با حضور دانش آموزان و فرهنگیان در این ایام ذکر کرد.

انتهای پیام/125


کد مطلب: 19008

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/19008/آغاز-جشن-انقلاب-زنگ-مدارس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir