کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم:

رسانه‌ها فرهنگ انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنند

خبرگزاری تسنیم , 15 بهمن 1392 ساعت 10:50

قم نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) گفت: رسانه برای حرکت در مسیر ارزش‌ها باید تاکیدات رهبر معظم انقلاب را به عنوان شاخص و معیار در نظر بگیرند و فرهنگ انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنند.


به گزارش قم نیوز، سرهنگ رضا فقیهی با حضور در بیت تاریخی امام خمینی (ره) در قم در مراسم تجدید بیعت خبرنگاران استان قم با آرمان‌های امام راحل، اظهار کرد: تشکل بسیج و رسانه با هدف تشکیل بسیج‌های تخصصی که یکی از این زمینه‌ها رسانه است سازماندهی شده و آغاز به کار کرده است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) به نهضت انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بی‌توجهی رژیم طاغوت به دین و اسلام مهم‌ترین عامل مبارزه و نهضت امام راحل بود، خمینی یعنی خم و نی، خم جرعه است که سعیدی‌ها نوشیدند و در برابر رژیم ایستادند و شربت شهادت را نوشیدند.
 
وی با تاکید براینکه تجدید بیعت با امام راحل و آرمان‌های انقلاب محدود به چنین برنامه‌هایی نمی‌شود، تصریح کرد: این بیعت‌ها و پایبندی به آن باید در تمام طول سال در وجود ما نهادینه شود.
 
فقیهی به نقش رسانه‌ها در پرداختن به مباحث مهم نظام و ترویج فرهنگ انقلاب، خاطرنشان کرد: رسانه برای حرکت در مسیر ارزش‌ها باید تاکیدات رهبر معظم انقلاب را به عنوان شاخص و معیار در نظر بگیرند تا این اهداف و خواسته‌ها محقق شوند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه رسانه‌ها همواره ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب را باید برای نسل جوان بازگو کنند، عنوان کرد: در بسیج رسانه به دنبال بازی‌ها و مسائل سیاسی نیستیم و هدف ما تنها تحقق و انجام منویات رهبر معظم انقلاب است.
 
انتهای پیام/ 125


کد مطلب: 19113

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/19113/رسانه-ها-فرهنگ-انقلاب-نسل-جوان-بازگو-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir