کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

اتکا به نیروی ایمان رمز موفقیت کشور در مقابل توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس , 27 بهمن 1392 ساعت 9:20

قم نیوز: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ایران در طول 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکا به نیروی ایمان در مقابل توطئه‌های دشمنان روی پای خود ایستاده است.


به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام محمدهادی بهشتی‌پور در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی قم به دشمنی ابرقدرت‌های پوشالی اشاره و بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا در سخنانش گفت «اگر می‌توانستم پیچ و مهره‌های تاسیسات هسته‌ای ایران را باز کرده و با خود می‌آوردم» این سخنان اظهار عجز دشمن در برابر قدرت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه کشور ایران طی ۳۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکا به نیروی ایمان روی پای خود ایستاده است، افزود: باید اعتراف کنیم روز ۲۲ بهمن هر سال مردم باشکوه‌تر از سال قبل وارد صحنه شده و موجب بغض کفار و دشمنان می‌شوند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در تشریح پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: پس از اینکه جمهوری اسلامی با رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید دشمنان از همان ابتدا علیه ایران فعالیتشان را آغاز کردند و با شروع جنگ تحمیلی توطئه‌های جهانی روز به روز علیه این کشور اسلامی بیشتر شد.

بهشتی‌پور با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد تا کشورهای کفر علیه ایران با یکدیگر متحد شوند، افزود: روس‌ها برای پیروزی ایران کارشکنی می‌کردند حتی بیشتر از آمریکا و دینداری ملت‌ها را عاملی برای استقلال آنها می‌دانستند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس عالم کفر را متحیر کرد، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان در طول جنگ معجزه آفریدند و نشان دادند که مانند کوه سخت و استوار هستند.

وی افزود: در عملیات کربلای پنج پیروزی با رزمندگان همراه شد که تعبیر پاره‌های آهن نشان از محکم و مقاوم بودن می‌دهد.

بهشتی‌پور در ادامه با بیان اینکه شهید مطهری در زمان حضور امام راحل در پاریس وکیل ایشان در ایران بودند ادامه داد: حضرت امام (ره) بارها در حضور شهید مطهری عنوان کردند که قطعا در تشکیل حکومت اسلامی پیروز خواهیم شد و با این پیروزی پرچم را به صاحبش می‌دهیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با اشاره به ۳۵ سال مقاومت مردم ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان و موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف گفت: اگر بخواهیم آسیبی برای ما پیش نیاید باید این راه را ادامه دهیم.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 19472

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/19472/اتکا-نیروی-ایمان-رمز-موفقیت-کشور-مقابل-توطئه-های-دشمنان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir