کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک مدیر صنعتی

توسعه صنایع جدید برای افزایش امنیت انسانی ضروری است

خبرگزاری فارس , 28 بهمن 1392 ساعت 17:56

قم نيوز: مدیر یک شرکت صنعتی در قم گفت: توسعه صنایع جدید برای افزایش امنیت انسانی و منابع کشور ضروری است.


به گزارش قم نيوز، مهرداد قدیمی امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پیشرفت‎هایی که در حوزه صنعت ساختمان درسال‌های گذشته صورت گرفته، نیازمند توسعه این بخش در کشور بودیم تا ضمن حرکت در مسیر توسعه و تکنولوژی، معایب زندگی در فضای ناامن ساختمانی را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه ایران جزو کشورهای حادثه‌خیز جهان است، عنوان کرد: توسعه، نوسازی و بهینه‌سازی ساختمان‎ها از مهمترین ضرورت‎های صنعت ساختمان در ایران است.

این مدیر صنعتی تصریح کرد: بسیاری از نهادها، ارگان‎ها و سازمان‎های ملی در کشور، سرمایه‎های عظیمی را در خود جای داده‌اند که این سرمایه‎ها با یک زلزله یا حادثه طبیعی به سرعت از بین خواهد رفت و اگر نتوانیم از مصالح جدید برای ساختمان‌سازی استفاده کنیم باید هزینه‎های سنگینی را علاوه بر هزینه‎های انسانی پرداخت کنیم.

وی گفت: کشورهای جهان از ۴۰ سال پیش به دنبال ایجاد فضای جدید در زمینه تولید مصالح ساختمانی برای افزایش مقاومت، سبک‌سازی، ارزان‌سازی، سریع‌سازی و متنوع‌سازی هستند و با همین پیش‌زمینه‎ها تولید سازه‎های پیش ساخته رونق خوبی گرفت.

این فعال صنعتی عنوان کرد: این سازه‎ها از قبل از انقلاب نیز در کشور توسط ۲ شرکت تولید می‎شد ولی از سال ۸۳ شرکت سومی اقدام به تولید دیوارهای پیش ساخته کرده که تاکنون به موفقیت‎هایی نیز در این زمینه دست یافته است.

وی ادامه داد: محصولات این شرکت که تشکیل یافته از ورق‎های فولادی ایرانی و فوم تولید شده در این کارخانه است علاوه بر تامین نیازهای کشور به کشورهای ترکمنستان، عراق و افغانستان صادر می‎شود.

قدیمی محصولات تولید شده پیش ساخته را مقاوم در مقابل زلزله ۱۸ ریشتری اعلام کرد و گفت: به همین دلیل سرمایه‎های انسانی کشور و تجهیزات و منابع کشور از جمله آشیانه‎های پروازی، سیستم‎های امنیتی و رایانه‎ای و اداری و ... با استفاده از این محصولات می‌توانند در مصونیت کامل باشند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 19535

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/19535/توسعه-صنایع-جدید-افزایش-امنیت-انسانی-ضروری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir