کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم قم در مجلس:

باید سرمایه‌گذاری در راستای عمران در روستا‌ها رونق پیدا کند

خبرگزاری تسنیم , 7 اسفند 1392 ساعت 11:28

قم نيوز:‌نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار استفاده از ظرفیت های موجود در روستاها به خصوص توان خیّران محلی جهت سرمایه گذاری در راستای عمران و آبادانی روستاها شد.


به گزارش قم نيوز و به نقل از دفتر اطلاع رسانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ،‌احمد امیر آبادی فراهانی امروز با حضور در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صالحی،‌مدیر کل و مدیران این بنیاد دیدار کرد.

نماینده مردم قم در این دیدار با تبریک انتصاب آقای صالحی و تقدیر و تشکر از اقدامات بنیاد اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که بر اساس آرمان های انقلاب شکل گرفته و کارش هم کار جهادی است و انشاءالله با عملکرد خوب خود جهادی باقی بماند.

امیر آبادی تصریح کرد: با این ویژگی و روحیه خدمتگذاری،‌مسئولین و کارکنان بنیاد نیز باید در انجام کار مردم جهادی و انقلابی عمل کنند و مشکلات محرومین و مستضعفین جامعه را حل کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس،‌عملکرد و حضور بنیاد در سطح روستاها و بخش های استان را قابل تحسین دانست و گفت: اطلاع رسانی به موقع در این زمینه باید صورت گیرد تا مردم از اقدامات عمرانی انجام گرفته بنیاد به‌خوبی آگاه شوند.

وی خواستار استفاده از ظرفیت های موجود در روستاها به خصوص توان خیّران محلی جهت سرمایه گذاری در راستای عمران و آبادانی روستاها شد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 19933

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/19933/باید-سرمایه-گذاری-راستای-عمران-روستا-ها-رونق-پیدا-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir