کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم تاکید کرد

ضرورت فعال شدن طرح‌های نیمه تمام صنعتی در قم

خبرگزاری تسنیم , 10 اسفند 1392 ساعت 20:30

قم نیوز:استاندار قم گفت: در هفته‌های اخیر، با همت مدیران استان طرح‌های نیمه تمام صنعتی مشخص شده‌اند و با بهره گیری از پتانسیل بانک‌ها و کمک نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی مشکلات مالی این طرح‌ها را مرتفع می‌کنیم.


به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش در دیدار روسای خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگان استان قم در سخنانی با اشاره به تاثیر بهبود محیط کسب و کار در بهره وری بیشتر واحدهای صنعتی اظهار کرد: باید توجه ویژه متولیان نسبت به این امر در تمامی ابعاد شکل بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه بیش از ۲۴۰۰ پروانه بهره برداری صنعتی در استان قم صادر شده است گفت: در هفته‌های اخیر، با همت مدیران استان طرح‌های نیمه تمام صنعتی مشخص شده‌اند و با بهره گیری از ظرفیت بانک‌ها و کمک نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی مشکلات مالی این طرح‌ها را مرتفع می‌کنیم.

استاندار قم با اشاره به سخنرانی علی لاریجانی رئیس قوه مقننه و نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی در ۲۲ بهمن امسال، وی را شخصیتی بسیار تاثیرگذار در پیشرفت استان در حوزهٔ اقتصاد عنوان و تصریح کرد: لاریجانی برای فعال کردن حداکثری صنایع استان قم اهتمام خاصی دارد.

انتهای پیام/ 126


کد مطلب: 20062

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/20062/ضرورت-فعال-شدن-طرح-های-نیمه-تمام-صنعتی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir