قم نیوز:مدیرکل آموزش فنی و حرفهای استان قم گفت: 6 نفر از برگزیدگان نمونه کشوری در جشنواره ملی مهارت از اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان قم هستند.
انتخاب 6 نفر از برگزیدگان نمونه کشوری از فنی و حرفهای قم
خبرگزاری فارس , 2 ارديبهشت 1393 ساعت 12:50
قم نیوز:مدیرکل آموزش فنی و حرفهای استان قم گفت: 6 نفر از برگزیدگان نمونه کشوری در جشنواره ملی مهارت از اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان قم هستند.
به گزارش قم نیوز، احمد عطارنیا اظهار کرد: ۶ نفر از مربیان و روسای مراکز آموزشی و مدیران آموزشگاههای آزاد استان بر اساس رای کمیته ارزشیابی جشنواره ملی مهارت سال ۱۳۹۱ کل کشور از بین ۱۰۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند.
وی ادامه داد: بر اساس رای کمیته ارزشیابی جشنواره ملی مهارت،سید مجتبی موسیکاظمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفهای امام خمینی به عنوان رئیس مرکز نمونه، احمد حیدریویری مربی رشته مکانیک مرکز امام حسین (ع) و الهام فرجی مربی رشته مراقبت و زیبایی آموزشگاه پویا به عنوان مربی نمونه، روحالله عبداللهی مربی رشته برق آموزشگاه فنی و حرفهای علم و صنعت و راضیه صفایی مربی رشته صنایع غذایی آموزشگاه فنی و حرفهای عسل به عنوان مربی نمونه رتبه اول و علی باپیروان مدیر آموزشگاه آریان به عنوان مدیر نمونه آموزشگاه فنی و حرفهای آزاد انتخاب شده و از معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور لوح تقدیر دریافت کردند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفهای استان قم تصریح کرد: مدرک تحصیلی، خلاقیت، ابتکار و نوآوری، مشارکت در جشنوارهها، همایش و سمینارهای کارآفرینی در پنج سال گذشته، تالیف و ترجمه، تقدیر و تشویق مرتبط با آموزشهای فنی و حرفهای، سابقه ایثارگری، صرفهجویی در هزینهها و پرهیز از اسراف و رعایت اصول اسلامی و قانونگرایی به عنوان شاخصهای عمومی انتخاب مدیر و مربی نمونه در بخش خصوصی و دولتی به حساب میآیند.
عطارنیا افزود: محورهایی مانند کسب رتبه در مسابقات ملی و بینالمللی مهارت در سه سال گذشته، اجرای شیوهنامه، عقد قراردادها و درآمدزایی و مشارکت در اجرای آنها، شرکت در دورههای آموزش مدیریت، کسب درآمد، بهسازی و نوسازی، عملکرد، نظارت، میزان کارایی، ثبت اطلاعات در پورتال جامع سازمان و توجه به عملکرد کارکنان و مربیان به عنوان شاخصهای اختصاصی انتخاب مدیر نمونه است.
وی به شاخصهای اختصاصی انتخاب مربی نمونه اشاره کرد و گفت: محورهایی مانند سابقه تدریس مربی، کسب رتبه در مسابقات ملی و بینالمللی مهارت در سه سال گذشته، اجرای شیوهنامه بهبود مدیریت فرآیند آموزش، مشارکت در اجرای دورههای مشتری محوری، طراحی و ممیزی سئوال و تدوین استانداردهای آموزشی، شرکت در دورههای بازآموزی به منظور ارتقای دانش، توانایی و مهارت در تدریس، میزانکارایی مربی و فعالیت در بخشهای آموزشی از شاخصهای اختصاصی مربی نمونه است.
انتهای پیام/126
کد مطلب: 22255