کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روابط عمومی باید پیگیر امور مردم در سازمان باشد

خبرگزاری فارس , 11 تير 1393 ساعت 22:28

قم نیوز:‌شهردار قم با بیان اینکه روابط عمومی باید پاسخگوی امور مربوط به سازمان باشد گفت: روابط عمومی‌ها باید همواره وظیفه خطیر مسئولین نسبت به مردم را به آنان یادآوری کنند.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری که در جلسه شورای روابط عمومی‌های شهرداری قم سخن می‌گفت افزود: روابط عمومی یک هنر است و هر کس بتواند این هنر را با زیبایی و هنرمندانه‌تر انجام دهد در جلب افکار عمومی در راستای اهداف خویش کامیاب‌تر است.

وی مهمترین موضوع در روابط عمومی را خلاقیت و نوآوری دانست و تصریح کرد: روابط عمومی مانند دیگر امور سازمانی و بروکراتیک ضابطه‌مند نیست و بر اساس خلاقیت و میزان نوآوری مسئول آن به پیش می‌رود.

شهردار قم ادامه داد: یک خبر را می‌توان به طرق مختلف منعکس کرد اما یک روابط عمومی هنرمندانه و خلاق طوری آن را پوشش می‌دهد که بیشترین بازخورد مثبت را داشته باشد.

وی در ادامه لازمه یک روابط عمومی پویا و مطلوب را پاسخگویی مناسب به نیازهای درون‌سازمانی و برون‌سازمانی دانست و خاطرنشان کرد: روابط عمومی در مباحث درون‌سازمانی باید موجب هم‌افزایی میان پرسنل سازمان شود و در مباحث برون شهری باید خدمات ارائه شده توسط سازمان را به بهترین نحو به عموم منتقل کند تا تعامل میان سازمان و مردم هر چه بیشتر شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24985

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24985/روابط-عمومی-باید-پیگیر-امور-مردم-سازمان-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir