به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در مراسم تودیع و معارفه تعدادی از مدیران شهرداری قم، با بیان اینکه شهرداری در نظر دارد سطح آگاهی شهروندان را نسبت به حقوق خودشان افزایش دهد، سامانه ۱۸۸۸ را راهی برای ایجاد پل ارتباطی مستقیم میان شهروندان و مدیران ارشد شهری عنوان کرد و اظهار کرد: نهاد مردمی مانند شهرداری باید شفاف و روشن عملکرد خود را به مردم ارایه دهد و شهروندان باید بتوانند به راحتی اطلاعات خود را از مشکلات شهری قم به مدیران شهر ارایه دهند تا شهرداری بتواند با بررسی شکایات از وضعیت داخلی شهرداری قم و عملکرد کارکنان آگاه شوند.
وی با بیان اینکه در آیات و روایات اسلامی خدمترسانی به مردم عبادت محسوب میشود، تصریح کرد: شهرداری با اتکا و حمایتهای مردم اداره میشود و مردم بهترین ناظر عملکرد ما است و شهرداریها در خدمت رسانی به مردم نباید کوتاهی کنند.
شهردار قم خاطرنشان کرد: هدف ما خدمت به زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) است و ما به عنوان متولیان امور شهری به دنبال افرادی هستیم که بیشترین خدمت را به مردم کرده است، ضمن اینکه رشد و توسعه مناطق شهری باید با رعایت عدالت انجام گیرد و امکانات شهری باید به صورت مساوی بین مناطق فراهم شود.
انتهای پیام/۱۰۵