کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

فضای مجازی تخریب بنیان خانواده ها را نشانه گرفته است

خبرگزاری ايرنا , 15 بهمن 1393 ساعت 13:59

قم نیوز: استاندار قم با انتقاد نسبت به استفاده نادرست از فضای مجازی در جامعه، گفت: برخی برنامه های فضای مجازی، تخریب بنیان خانواده ها را نشانه گرفته است.


به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین «محمدصادق صالحی منش» روز چهارشنبه در همایش «انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی – اسلامی» در استانداری قم، افزود: متاسفانه دشمن با این وسایل ارتباطی تا عمق خانواده ها نفوذ کرده و جایگاه خانواده ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده است.
 
وی افزود: اگر نتوانیم این روند را مدیریت کنیم، چگونه باید انتظار داشته باشیم جامعه رو به کمال و رشد حرکت کند.
 
وی با بیان اینکه در کشورهای غربی از فضای مجازی برای کسب و کار، توسعه، عمران و آبادانی استفاده می شود، ادامه داد: غرب امکانات مفید فضای مجازی را در کشورهای خود به کار می گیرد و مضرات آن را به سوی ما سرازیر می کند.
 
صالحی منش با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی از خواسته های رهبر معظم انقلاب است، از خانواده ها درخواست کردکه نسبت به الگوسازی در فضای خانه و سبک زندگی ایرانی و اسلامی کوشا باشند تا نسلی سالم و صالح به جامعه تحویل دهند.
 
به گفته وی، زندگی بزرگان کشور از جمله رهبر معظم انقلاب، الگویی شایسته برای خانواده ها می باشد.
 
وی حضرت مریم، آسیه، خدیجه و حضرت زهرا(س) را از جمله الگوهای زن مسلمان نام برد و گفت: خانواده ها باید ابتدا الگوهای مناسب را برای خود تبیین و سپس آن را در فضای خانواده پیاده کنند.
 
استاندار قم با تاکید بر نقش و جایگاه زنان در تحقق اهداف مردان بزرگ جهان، بیان کرد: زنان می توانند با همراهی خود، مردها را در رسیدن به اهداف والا یاری کنند و شخصیت آنان را ارتقا بخشند.
 
وی گفت: امام خمینی که شخصیت استثنایی و ویژه در جهان هستند، زمانی که به همسر خود می رسند سر تعظیم فرود می آورد و این نشان دهنده نقش زن در موفقیت مردها می باشد.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28785

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28785/فضای-مجازی-تخریب-بنیان-خانواده-نشانه-گرفته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir