به گزارش قم نیوز، حسن محمدیمبارز با اشاره به اهداف مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برگزاری دورههای گوناگون برای تجار، بازرگانان، شرکتها و صاحبان صنایع با هدف حرکت به سمت تخصصی شدن تجارتها و مبادلات خبر داد.
وی با بیان اینکه مرکز آموزش سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم از ابتدای امسال تا کنون نسبت به برگزاری ۱۵ دوره و کارگاه آموزشی تخصصی اهتمام داشته، تصریح کرد: برای سه ماه پایانی سال نیز آموزشها در شش بخش گوناگون در تقویم مرکز آموزشی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تدوین شده است.
رئیس هیئت مدیره مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم شش بخش آموزشی را شامل بازرگانی، بازاریابی، اداری، اقتصاد و مالی،تولید و صنعت عنوان کرد و همچنین از برگزاری دهمین دوره مکالمه زبان انگلیسی کسب و کار خبر داد.
وی دورههای آموزشی که زیر مجموعه بخش بازرگانی محسوب میشوند را دورههای تخصصی امور گمرکی و ترخیص کالا، مذاکرات تجاری، بازاریابی و تجارت الکترونیک، مدیریت صادرات و خدمات فنی مهندسی، روشهای تهیه طرح توجیهی کسب وکار، مدیریت و سفارشات خارجی و مقررات صادرات و واردات عنوان کرد.
محمدیمبارز ادامه داد: مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت تبلیغات تجاری، بازاریابی تلفنی، مهندسی فروش و بازاریابی حرفهای، مدیریت ارتباط با مشتری و ویزیتوری حرفهای از جمله دورههای آموزشی است که در بخش بازاریابی برگزار میشود.
وی دورههای زیر مجموعه بخش اداری را منشیگری مدرن و روش مصاحبه موثر در استخدام عنوان کرد و گفت: علاقمندان به مباحث اقتصادی و مالی نیز میتوانند در دورههای بخش اقتصادی و مالی شرکت کنند.
رئیس هیئت مدیره مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: علاقمندان به سرمایه گذاری با شرکت در دورههای آموزشی آشنایی با بورس، یارانش، ارزیابی طرحهای سرمایه گذاری اقتصادی و... میتوانند به دنیای جدیدی از تحولات اقتصادی قدم بگذارند و با اطمینان خاطر سرمایه گذاری کنند.
وی با اشاره به دورههای آموزشی بخش تولید و صنعت تصریح کرد: تولید کنندگان و صنعتگران با شرکت در دورههای آموزشی تعالی سازمان براساس کیفیت EFQM و مدیریت کیفیت جامع TQM میتوانند نقاط ضعف و قوت شرکت تجاری و تولیدی را شناسایی کنند.
محمدیمبارز از مهمترین نکاتی که یک تاجر باید بداند را آشنایی با زبان انگلیسی عنوان کرد و گفت: هرچه میزان تسلط تجار به اصطلاحات بازرگانی به زبان انگلیسی بیشتر باشد امکان یک تجارت بینالمللی قوت پیدا میکند.
انتهای پیام/ ۱۰۳