کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان هلال احمر قم،

جلسه هم اندیشی و تشریح برنامه های غنی سازی اوقات فراغت جوانان برگزار شد

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم , 6 تير 1394 ساعت 11:48

قم نیوز: جلسه هم اندیشی و تشریح برنامه های غنی سازی اوقات فراغت جوانان با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز، محمد مصباحی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی در ساختمان باز سازی شده مرکز امور جوانان اظهار داشت: در این جلسه که در روزهای پایانی خرداد ماه و با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره جمعیت هلال احمر برگزار شد، برنامه ها و فعالیت های مرتبط با غنی سازی اوقات فراغت جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در طرح غنی سازی اوقات فراغت سالانه تعداد زیادی از جوانان استان قم از برنامه های آموزشی و فوق برنامه مرکز امور جوانان استفاده می کنند افزود: بنا داریم در تابستان سال ۹۴ نیز همچون سنوات گذشته با بهره گیری از تجارب سالهای پیش و ارائه راهکارهای مناسب و طرح های جدید و هماهنگی و مکاتبه با ادارات و نهادهای مختلف دولتی از پتانسیل بالای این زمان به سود جوانان استفاده کنیم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم ادامه داد: در همین راستا با برگزاری اتاق فکر و تشکیل جلسات متعدد با حضور پرسنل و اعضا موارد مهم و موثر در جذب و نگهداری اعضا و ارائه طرح های متنوع ویژه جوانان در این ایام و تبلیغات متناسب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مصباحی ضمن ارائه لیستی از کلاس های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری مرکز امور جوانان استان خاطرنشان کرد: عقد قرار داد با سه استخر جهت آموزش شنا به اعضا، راه اندازی مدرسه فوتبال و هماهنگی با موسسات فرهنگی، کانون مساجد و سازمان ملی جوانان و کانون پرورش فکری کودکان از دیگر برنامه های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر در راستای غنی سازی مطلوب اوقات فراغت جوانان است.

در این جلسه دکتر گل‏فشان ضمن استماع گزارشات ارائه شده، ابراز امیدواری کرد هلال احمر بتوانند با مدیریت و تصمیم سازی توسط اعضای جوان اوقات فراغت خوبی را در سال ۹۴ رقم بزند.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر ضمن حضور در جلسه هم اندیشی از ساختمان بازسازی شده مرکز امور جوانان استان قم بازدید کردند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 31096

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/31096/جلسه-هم-اندیشی-تشریح-برنامه-های-غنی-سازی-اوقات-فراغت-جوانان-برگزار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir