به گزارش قم نیوز، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم در این مراسم، تاکسیرانان را نمونه بارز خدمتگزاری دانست و گفت: تاکسیران یک رسانه سیار است و باید از این رسانه در راستای فرهنگ سازی بهره ببریم.
سیف الدین موسوی در ادامه رعایت حقوق شهروندی را اصلی ترین عامل برای خدمتگزاری و تاکسیرانان را الگوی فرهنگ سازی در شهرها دانست.
وی با اشاره به انتخاب محل هیئت انضباطی را برای تجلیل از تاکسیرانان بیان کرد: انتخاب این محل به این علت است که در کنار برخورد قاطع با تاکسیرانان متخلف که شأن و منزلت این قشر را زیر سوال میبرند از تاکسیرانانی که با رعایت قوانین و اصول و مبانی اخلاقی تلاش میکنند، تجلیل به عمل آید.
در ادامه این جلسه محمدی رئیس هیئت انضباطی و نماینده شوری اسلامی شهر قم نیز تاکسیرانان را نماد خدمتگزاری عنوان کرد.
همچنین در ادامه زند نماینده شهردار قم در هیئت انضباطی نیز تجلیل از تاکسرانان خدوم و امانتدار را پسندیده خواند و افزود: ابتکار بسیار جالبی است که در کنار تنبیه تاکسیران متخلف از تاکسیرانان خدوم و امانتدار تقدیر و تجلیل شود.
ابراهیم گل و آمن نماینده قشر تاکسیران و تاکسیدار نیز تداوم این عمل را بسیار تأثیرگذار در کاهش تخلفات تاکسیرانی دانستند.
در پایان از محمد تقی مهاجری، مجید رضا آبادی و حجت علی کریمی، سه راننده منظم و امانتدار تقدیر و تجلیل شد.
انتهای پیام/۱۰۷