کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم عنوان کرد

مدیریت بحران در گرو بهره گرفتن از تجربه حوادث گذشته

خبرگزاری فارس , 5 ارديبهشت 1395 ساعت 16:19

قم نیوز: کارشناس مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: بهره گرفتن از تجربه‌ در حوادث گوناگون موجب یافتن راه حل‌های مناسب در زمان بحران است.


به گزارش قم نیوز، مهدی برزویی پیش از ظهر امروز در سومین نشست مدیریت بحران شهرداری قم با مدیران مدیریت بحران شهرداری‌های معین شهر قم اظهار کرد: باید رانندگان تاکسی بی‌سیم به صورت مطلوب آموزش ببینند تا بتوانند در هنگام بروز حوادث، شهرداری را یاری کنند.

وی با اشاره به پراکندگی‌ تاکسی‌ها در سطح شهر گفت: در صورتی که حادثه‌ای رخ بدهد رانندگان تاکسی در صورتی که مطلع شوند نخستین کسانی هستند که می‌توانند در صحنه حادثه حاضر شوند.

کارشناس مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: پیش بینی مسائل گوناگون می‌تواند در زمینه برطرف کردن مشکلات راهگشا باشد که در این راستا با پیش‌بینی‌های لازم در نوروز توانستیم تمام مسیرها را کنترل کنیم.

برزویی ادامه داد: بهره گرفتن از تجربه نیز می‌تواند در برطرف کردن مشکلات راهگشا باشد که در این راستا نیز از تجربیاتی که در بارندگی‌های پیشین که در قم صورت گرفت، توانستیم از بروز حوادث و مشکلات احتمالی جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داده بود که جوی‌های سطح شهر ظرفیت بالایی ندارد گفت: برای اینکه آب از نهرها و جوی‌ها در سطح شهر جاری نشود، آب را به سمت رودخانه هدایت کردیم.

کارشناس مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم عنوان کرد: جلوگیری از نصب چادر مسافرتی در بستر رودخانه نیز تجربه دیگری بود که در این دوره بسیار موفقیت آمیز بود و با توجه به اینکه از رودخانه به عنوان پارکینگ استفاده می‌شود برای جلوگیری از بحران، شماره رانندگان را برای پیشگیری از هرگونه مشکل گرفتیم تا در زمان بارندگی با آنها تماس گرفته شود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 38032

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/38032/مدیریت-بحران-گرو-بهره-گرفتن-تجربه-حوادث-گذشته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir