کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجراي بيش از ۸ هزار مترمربع تبليغات يكپارچه شهري در قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 18 مهر 1395 ساعت 17:00

قم نیوز: مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم از نصب بيش از ۸ هزار متر مربع تبليغات يكپارچه شهري توسط شهرداري قم در سطح شهر خبر داد.


به گزارش قم نیوز، وحيد وزيري راد در جلسه ستاد خدمات رساني به عزاداران حسيني كه در سالن رضوان شهرداري قم برگزار شد، اظهار كرد: بنرهايي كه همزمان با ايام عزاداري اباعبدالله(ع) در سطح شهر نصب شده است با هماهنگي و ارائه مجوز از سوي شوراي مربوطه بوده است.

وي با بيان اينكه اقدامات تبليغاتي و فضاسازي شهري امسال به طور مشترك با مجموعه هايي از جمله حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد جمكران و... انجام شده است، افزود: امسال به طور جدي از نصب آويز روي درختان جلوگيري شده تا آسيبي به آنها وارد نشود.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم از نصب بيش از ۸ هزار متر مربع تبليغات يكپارچه شهري توسط شهرداري در سطح شهر خبر داد و گفت: ۱۰۷ سازه پرتابل به متراژ هزار و ۲۸۴ مترمربع، ۱۰۰ سازه استرابورد به متراژ هزار و ۲۰۰ مترمربع، ۲۵ سازه بيلبورد به متراژ هزار مترمربع، ۳۰ عرشه پل به متراژ هزار و ۲۰۰ مترمربع و ۸۰۰ مترمربع آويز در اين ايام به تبليغات محيطي مناسبي اختصاص گرفته است.

وي با اشاره به استفاده از ظرفيت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع تابلوهاي تبليغاتي شهر براي فرهنگ سازي و فضاسازي متناسب با عاشورا خاطرنشان كرد: تمام هزينه هاي مرتبط با چاپ و نصب بنر در سطح شهر با استفاده از مشاركت هاي مردمي انجام شده است.

وزيري راد طراحي، ساخت و نصب المان كتل و سقا در ميدان آستانه را مورد توجه قرار داد و گفت: المان زنجير هم امسال ساخته و در ورودي مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) پرديسان نصب شد.

وي به توزيع سه هزار و ۵۰۰ پرچم مناسبتي در سطح شهر اشاره كرد و گفت: طراحي نقاشي هاي متناسب با فضاي محرم هم در اين ايام انجام شد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 42440

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/42440/اجراي-بيش-۸-هزار-مترمربع-تبليغات-يكپارچه-شهري-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir