کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم:

تمامی محورهای جاده‌ای استان قم باز است/ توزیع 530 تن ماسه و نمک در راه‌های استان

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم , 2 آذر 1395 ساعت 17:30

قم نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: با وجود بارش برف تمامی محورهای استان باز و عملیات راهداری زمستانی در حال انجام است.


به گزارش قم نیوز، در پی ورود سامانه بارشی سرد از روز جمعه به استان و بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر در تمامی محورهای استان شاهد بارش برف هستیم.

ابوالفضل جمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان گفت: با وجود بارش سنگین برف به ویژه در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان قم همچون محورهای فوجرد، راهجرد، سلفچگان، اتوبان قم – تهران و محور قدیم قم – تهران که خوشبختانه با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع راهداری، تمامی محورهای استان باز و هدایت ترافیک در آن‌ها به خوبی در حال انجام است.

جمالی در ادامه به اجرای عملیات راهداری زمستانی اشاره کرد و ادامه داد: ده‌ها نفر عوامل راهدار و ناوگان از ادوات خودروهای راهداری با استقرار در هفت راهدارخانه از چند روز پیش در آمادگی کامل به سر برده‌اند.

وی به حضور به موقع راهداری و انجام عملیات راهداری زمستانی در قالب برف‌روبی و نمک پاشی اشاره و تصریح کرد: از شب گذشته که بارش برف در مناطق استان قم آغاز و سپس تمامی استان را در بر گرفت به واسطه تلاش بی وقفه عوامل راهدار و اکیپ‌های پلیس راه استان از هر نوع انسداد و ترافیکی در محورهای جاده‌ای استان جلوگیری به عمل آمده است.

جمالی بیان کرد: تمام عوامل راهداری قم با استفاده از 40 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با حضور 80 نفر از پرسنل هم اکنون در راه‌های استان مشغول به کار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: مهم‌ترین اقدام ما تاکنون عملیات برف روبی، نمک پاشی و یخ زدایی از سطح محورها بوده است و نزدیک به 530 تن ماسه و نمک در محورهای استان استفاده شده است.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 43852

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/43852/تمامی-محورهای-جاده-ای-استان-قم-باز-توزیع-530-تن-ماسه-نمک-راه-های

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir