کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احداث ۱۰ جايگاه سوخت در سطح شهر قم در مدت ۲.۵ ماه

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 3 آذر 1395 ساعت 15:30

قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري گفت: شركت پتروآيريك كارآفرينان پارسيان موظف است در مرحله اول نسبت به ساخت و بهره‌برداري ۱۰ جايگاه سوخت در سطح شهر قم ظرف مدت دو و نيم ماه اقدام كند.


به گزارش قم نیوز،  محمدرضا معرفت با بيان اينكه طرح كهاب ، طرحي براي صرفه‌جويي اقتصادي در مصرف سوخت است، اظهار كرد: اين طرح با اهداف زيست‌محيطي پايه‌گذاري شده و عبارت است از كاهش، هدايت، انتقال و بازيافت بخار بنزين است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري و مشاركت هاي مردمي خاطرنشان كرد: هدف اصلي اين طرح كاهش از دست رفتن بخار بنزين در مراحل مختلف سوخت‌گيري است.

معرفت از اعلام آگهي فراخوان عمومي مشاركت شهرداري قم در احداث جايگاه هاي كوچك سوخت رسان در سطح شهر قم خبر داد و افزود: اين امر در راستاي ارتقاي سطح كيفي خدمات به شهروندان و جلوگيري از اتلاف وقت در جايگاه‌هاي سوخت و به حداقل رساندن بعد مسافتي صورت گرفته است.

 وي عنوان كرد: شركت پتروآيريك كارآفرينان پارسيان، برنده فراخوان مشاركت به عنوان سرمايه‌گذار است و يكي از شركت‌هاي صاحب برند و تأييد صلاحيت شده توسط شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري و مشاركت هاي مردمي يادآور شد: به اين منظور شركت فوق موظف است در مرحله اول نسبت به ساخت و بهره‌برداري ۱۰ جايگاه سوخت در سطح شهر قم ظرف مدت دو و نيم ماه اقدام كند.

معرفت خاطرنشان كرد‌: قرارداد مشاركتي به روش ساخت، بهره‌برداري و انتقال B.O.T به مدت ۱۱ سال شمسي كه پس از پايان دوره بهره‌برداري تمام جايگاه‌ها بطور اورهال شده به همراه سيستم مانيتورينگ و كنترل مركزي به شهرداري قم واگذار مي‌شود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 43881

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/43881/احداث-۱۰-جايگاه-سوخت-سطح-شهر-قم-مدت-۲-۵-ماه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir