کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی ده ماه گذشته گرفته شد؛

بیش از ۷ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم

خبرگزاری مهر , 18 بهمن 1390 ساعت 16:34

قم نیوز: طی ده ماه گذشته ۷هزار و ۵۱۷ تماس با سامانه شهرداری قم گرفته شد.


به گزارش قم نیوز، شهردار قم با اشاره به اینکه شهروندان همواره از جدایی با مدیریت شهری ناراضی بودند بیان کرد: شهرداری در جهت بررسی مشکلات شهروندان پل‌های مختلفی را ایجاد کرده است.

محمد دلبری گفت: یکی از این پل‌های ارتباطی ملاقات‌های مردمی بود که این ملاقات‌ها از مهر ماه تاکنون افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در مهر ماه ۳۰ملاقات مردمی انجام گرفته است افزود: تعداد ملاقات‌های صورت گرفته در آبان ۴۵ ملاقات بوده است که نسبت به مهر ماه افزایش یافته است.

شهردار قم ادامه داد: در آذر ماه تعداد ملاقات‌های مردمی ۴۹ ملاقات بوده است و دردی ماه نیز ۵۸ ملاقات انجام گرفته است.

وی بیان کرد: سامانه ۱۳۷ در جهت بررسی مشکلات شهروندان فعال شده است.

وی گفت: همه روزه تماس تلفنی شهروندان را با اقداماتی که مناطق مختلف شهرداری انجام می‌دهند مقایسه می‌کنیم.

دلبری ادامه داد: تا پایان دی ماه ۷هزار و ۵۱۷تماس در موضوعات مختلف شهری از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ گرفته شده است.

وی با اشاره به فعل شدن پورتال شهرداری بیان کرد: با فعال شدن آدرس ایمیل شهرداری شهروندان می‌توانند به ایمیل شهردار و یا مجموعه معاونت‌ها و روابط عمومی پیام دهند و جواب آن را نیز دریافت کنند.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 4422

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4422/بیش-۷-هزار-تماس-سامانه-۱۳۷-شهرداری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir