قم نیوز: سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم گفت: كل پيامهاي روز گذشته ۷۵۶ مورد بوده است كه از اين تعداد ۳۶۹ مورد در زمينه آبگرفتگي است.
برقراري ۳۶۹ تماس با سامانه ۱۳۷ براي رفع آبگرفتگي معابر
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 9 دی 1395 ساعت 17:30
قم نیوز: سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم گفت: كل پيامهاي روز گذشته ۷۵۶ مورد بوده است كه از اين تعداد ۳۶۹ مورد در زمينه آبگرفتگي است.
به گزارش قم نیوز، ابراهيم خسروي با بيان اينكه كل پيامهاي روز گذشته ۷۵۶ مورد بوده است، اظهار كرد: از اين تعداد ۳۶۹ مورد در زمينه آبگرفتگي از نخستين لحظات بامداد بوده است.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم خاطرنشان كرد: ميزان تماسهاي صورت گرفته در زمينه آبگرفتگي به ترتيب از منطقه يك بيشترين پيام با ۱۱۷ مورد، منطقه پنج با ۵۵ مورد و منطقه سه با ۴۰ مورد بوده است.
خسروي با اشاره به مراحل ثبت و ارسال پيام آبگرفتگي، گفت: زماني كه كارشناسان ۱۳۷ پيامهاي آبگرفتگي را ثبت ميكنند، همان لحظه از طريق پيامك به مسئول ناحيه و افراد مجري كار، ارسال ميشود تا بتوانند بهتر كار را مديريت كنند.
وي عنوان كرد: شهروندان در اطلاع آدرس خود در تماس با سامانه دقت لازم را داشته باشند و آدرس دقيق خود را براي مراجعه بيان كنند تا زمان كمتري براي رسيدگي و برطرف كردن مشكل صرف شود.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم يادآور شد: شهروندان در هنگام تماس سعه صدر داشته باشند و بدانند همكاران در اسرع وقت براي برطرف كردن مشكل آنها مراجعه ميكنند.
انتهای پیام/135
کد مطلب: 45077