کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ريیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم عنوان کرد:

استقرار آمبولانس‌های اورژانس قم در محورهای مواصلاتی

خبرگزاری فارس , 24 بهمن 1390 ساعت 11:45

قم نيوز: رييس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از استقرار آمبولانس‌های اورژانس قم در محورهای مواصلاتی این استان برای تسریع در خدمات رسانی به مصدومان حوادث جاده‌ای خبر داد.


به گزارش قم نيوز، محمدجواد باقری در بیان عملکرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: این مرکز در سالروز حماسه ملی ۲۲ بهمن و همزمان با حضور گسترده مردم انقلابی استان در راهپیمایی عظیم این روز، نسبت به پوشش کامل این مراسم اقدام کرد.

ريیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه بیان داشت: در همین راستا مقرر شد تا ۱۸ دستگاه آمبولانس پایگاه‌های شهری این مرکز از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۲ بهمن ماه در میادین اصلی شهر و مسیرهای راهپیمای یوم الله ۲۲ بهمن مستقر شوند.

باقری با اشاره به اینکه اتوبوس آمبولانس نیز با تیم کامل پزشکی و تجهیزات خود در خدمت عموم مردم استان قرار گرفت، اضافه کرد: پایگاه حرم مطهر نیز با تجهیزات کامل و کادر پزشکی شامل پزشک و پرستاران آقا و خانم در خدمت زائرین و مسافران این ایام بود.

وی گفت: تمام آمبولانس‌های مستقر در بخش‌های استان در مسیر راهپیمایی مردم آن بخش مستقر شدند.

ريیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات سه روزه آخر هفته، مرکز اورژانس ضمن پوشش کامل جاده‌های مواصلاتی استان و استقرار تمام آمبولانس‌های پایگاه‌های جاده‌ای خود در حاشیه امن جاده‌ها اقدام به امدادرسانی و درمان بیماران، مصدومین و مراجعان حضوری به پایگاه‌ها و آمبولانس‌های خود کرد.

انجام خدمات امدادی در طول مدت مراسم عظیم راهپیمایی به ۸۳ نفر توسط آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس این مرکز از دیگر مواردی بود که باقری به آن اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: دو نفر نیز پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط پرسنل پرتلاش اورژانس ۱۱۵ به منظور ادامه روند درمان به بیمارستان‌های شهر منتقل و بستری شدند.

لازم به ذکر است، مرکز اورژانس ۱۱۵ قم علاوه بر انجام ماموریت‌های روزانه و متداول خود پوشش امدادی مراسم و مناسبت‌های ملی و استانی را نیز بر عهده دارد.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 4609

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4609/استقرار-آمبولانس-های-اورژانس-قم-محورهای-مواصلاتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir