کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم:

دستگاه‌ها اقامه نماز را به عنوان یک برنامه محوری مورد توجه قرار دهند

خبرگزاری فارس , 12 تير 1396 ساعت 19:15

قم نیوز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: دستگاه‌های دولتی باید نسبت به اقامه نماز هم‌افزایی داشته باشند و این موضوع را به عنوان یک برنامه محوری در راستای جامعیت کارهای خود مورد توجه قرار دهند.


به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی در کارگروه بومی‌سازی توانمندی و فعالیت‌های نماز اظهار کرد: هر چند در ظاهر هجمه‌های اقتصادی بیشتر از سایر هجمه‌ها قابل مشاهده بوده اما هجمه فرهنگی دشمن سنگین‌تر از دیگر هجمه‌هاست.

وی اضافه کرد: ما باید برای هجمه‌های فرهنگی برنامه تدوین کنیم و کارهای زیادی را انجام دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: چیزی که در دین اسلام مورد توجه بوده، نماز است چرا که با نماز باید در مقابل همه هجمه‌ها ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر دانش‌آموزان را با نماز و برکات آن آشنا کنیم و صدا و سیما برنامه‌های خود را با محور نماز که ستون دین است مورد نظر قرار دهد، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

رضوی افزود: ما همه کارها را می‌بایست با محوریت نماز به سرانجام رسانیم و در این عرصه مانور و تبلیغ کنیم تا به پیامدهای مثبت آن برسیم.

وی خاطرنشان کرد: هر چند کارهای بسیار مطلوبی را انجام داده‌ایم اما این موضوع نباید موجب غرور و بی‌توجهی به مباحث دیگر شود چرا که اکنون نسبت به خیلی از ظرفیت‌های نماز غافل هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: اگر انگیزه ترویج نماز در میان مدیران وجود داشته باشد دیگر نبود اعتبار مطرح نیست و مباحث مالی مطرح نمی‌شود.

وی ادامه داد: برای انجام کارهای فرهنگی همانند اقامه نماز نباید برای خود محدودیت اعتباری و مالی قائل باشیم و ترویج نماز را جزو وظایف ذاتی و کارهای مدیریتی بدانیم.

رضوی اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی نسبت به اقامه نماز باید هم‌افزایی داشته باشند و این موضوع را به عنوان یک برنامه محوری در راستای جامعیت کارهای خود مورد توجه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در استان به صورت ویژه باید به تهیه محتوا توجه کنیم و کارهای ویژه‌ای را انجام دهیم؛ در فضای مجازی حجم کار زیادی وجود دارد به همین علت باید استفاده از این ظرفیت را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 50373

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50373/دستگاه-ها-اقامه-نماز-عنوان-یک-برنامه-محوری-مورد-توجه-قرار-دهند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir