قم نیوز: کتاب «معنویت با طعم هالیوود» اثر علی قهرمانی به سفارش انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و توسط موسسه بوستان کتاب منتشر شد.
به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی
کتاب معنویت با طعم هالیوود منتشر شد
خبرگزاری فارس , 15 تير 1396 ساعت 10:15
قم نیوز: کتاب «معنویت با طعم هالیوود» اثر علی قهرمانی به سفارش انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و توسط موسسه بوستان کتاب منتشر شد.
به گزارش قم نیوز، نویسنده در ابتدای این کتاب به بررسی و شناخت دو فرقه بودیسم و لامائیسم میپردازد و در نهایت به تحلیل و بررسی فیلمهای مهمی که به منظور برتر نشان دادن و ترویج آیین بودا ساخته شدهاند، پرداخته است.
علی قهرمانی در این کتاب به دلایل جذابیتهای بصری و قدرت رسانهای که تا حدی توان ایجاد رخنه در باورهای افراد کم اطلاع از آموزههای اصیل اسلامی را دارد پرداخته است .
این کتاب در 248 صفحه و پنج بخش با عناوینی همچون «بودیسم در یک نگاه»، «بودیسم ویژه تبت»، «آخرین دالایی لاما در یک نگاه»، «برخی فیلمهای نئوبوداگرای هالیوود» و «بررسی فیلمهای و مستندهای ویژۀ لامائیسم» تنظیم شده است.
کتاب «معنویت با طعم هالیوود» به سفارش مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و توسط موسسه بوستان کتاب منتشر شده و علاقمندان میتوانند برای تهیه این کتاب به بوستان کتاب مراجعه کنند.
انتهای پیام / 136
کد مطلب: 50475