به گزارش قم نیوز، علی حاجی رضا مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری قم امسال با در نظر گرفتن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در خصوص تبلیغات محیطی انتخاباتی، فضاسازی تبلیغات انتخابات، پاکسازی مبلمان شهری از پوستر و جمع¬آوری برچسب های غیر مجاز از روی دیوارهای شهر و شستشوی ایستگاه های تبلیغاتی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته است.
حاجی رضا افزود: از دیگر اقدامات شهری در خصوص تبلیغات محیطی در نظر گرفتن ۲۵۰ ایستگاه تبلیغاتی، ۳۵۰ عدد تابلو اعلانات و بلوك های تبلیغاتی،طراحی و نصب بیش از ۴۰۰۰ متر مربع بنر جهت اطلاع رسانی بوده است.
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم اذعان داشت: همواره تلاش شهرداری قم بر این بوده است که تبلیغات محیطی گسترده ای در سطح شهر جهت حضور و مشارکت شهروندان در انتخابات داشته باشد.
گفتنی است: تمامی نیروهای خدمات شهری شهرداری های مناطق در شب بعد از انتخابات در خصوص پاكسازی شهر در آماده باش كامل بودند.
انتهای پیام/۱۰۹