کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله سعیدی عنوان کرد

تلاش دستگاه‌ها در ترویج هرچه بیشتر آموزه‌های قرآنی

خبرگزاری فارس , 12 اسفند 1396 ساعت 16:17

امام‌جمعه قم ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری هفته قرآن و عترت در استان قم، گفت: در این هفته تلاش همه دستگاه‌های فرهنگی استان تأکید بر ترویج آموزه‌های قرآنی و یادآوری جایگاه والای قرآن در جامعه و معرفی خدمات قرآنی باشد.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در آیین افتتاحیه هفته قرآن و عترت استان قم که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد به تبیین جایگاه والای قرآن کریم پرداخت و اظهار کرد: در عظمت، فضیلت و بلندی جایگاه قرآن کریم همین بس که امیرالمؤمنین (ع) قرآن را تجلی‌گاه خداوند متعال دانسته است.
وی ادامه داد: هر زمان خواستید خداوند با شما سخن بگوید قرآن بخوانید، قرآن که بخوانید بدون اینکه خدا را ببینید با او هم‌نشین هستید.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزود: انسان با قرائت با معرفت قرآن کریم، از دنیایی که محل عبور است با کرامت و دست‌پر می‌گذرد؛ قرآن شاهراه و چراغ است و هدف هم مشرف شدن به محضر خداست.
آیت‌الله سعیدی تأکید کرد: امیدواریم قرآنی بیاندیشیم، عمل کنیم و در مسیری که مشخص‌شده است سفر کنیم.
وی در پایان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری هفته قرآن و عترت در استان قم، خاطرنشان کرد: در این هفته تلاش همه دستگاه‌های فرهنگی استان تأکید بر آموزه‌های قرآنی و یادآوری جایگاه والای قرآن در جامعه و معرفی خدمات قرآنی باشد.
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 60943

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60943/تلاش-دستگاه-ها-ترویج-هرچه-بیشتر-آموزه-های-قرآنی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir