کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای شهر قم تاکید کرد:

لزوم تخصیص پساب شهری برای توسعه فضای سبز شهر قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 18 ارديبهشت 1397 ساعت 14:15

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه شورا این انتظار را دارد که پساب با قیمت نازل به شهرداری فروخته شود، گفت: این پساب مورد نیاز شهر برای توسعه فضای سبز است و شورا در قبال کمک در رفع مشکل پردیسان نیازمند این مشارکت است.


به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در  چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه شورا این انتظار را دارد که پساب با قیمت نازل به شهرداری فروخته شود، گفت: این پساب مورد نیاز شهر برای توسعه فضای سبز است و شورا در قبال کمک در رفع مشکل پردیسان نیازمند این مشارکت است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت حمایت نمایندگان مجلس از پروژه رفع مشکل فاضلاب پردیسان و اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته است، افزود: منافع عمومی و اجتماعی پروژه رفع مشکل فاضلاب پردیسان بسیار زیاد است و دریافت این رقم ناچیز نیز تاثیر زیادی در زندگی مردم ندارد.

جلالی اظهار کرد: اخیرا بحث سهم شهر از ارزش افزوده مطرح است و در قانون نیز به نسبت جمعیت شهری و روستایی سهم 88 درصد برای شهر لحاظ شده است.

وی گفت: انتظار ما این است که با توجه به اینکه این امر باید در شورای برنامه‌ریزی اتفاق افتد اجرایی شود؛ اگر این قانون به نسبت جمعیت شهری و روستایی عملیاتی شود سهم روستاییان سه برابر سرانه شهری خواهد بود که به عدالت نزدیک است و مصوبه مجلس نیز برای تعادل بخشی و تنظیم عدالت این مصوبه را داشته است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 63708

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/63708/لزوم-تخصیص-پساب-شهری-توسعه-فضای-سبز-شهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir