سرپرست شهرداری منطقه دو قم گفت: تمامی درخواستها و مشکلات اعلام شده از سوی شهروندان جمع آوری شده در دیدارها و ملاقاتهای عمومی بازبینی، صدور دستور و به واحدهای مربوطه ارجاع شدهاند.
سرپرست شهرداری منطقه دو قم:
درخواستهای مردمی محور فعالیتها و برنامهریزی در منطقه است
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 3 تير 1397 ساعت 14:42
سرپرست شهرداری منطقه دو قم گفت: تمامی درخواستها و مشکلات اعلام شده از سوی شهروندان جمع آوری شده در دیدارها و ملاقاتهای عمومی بازبینی، صدور دستور و به واحدهای مربوطه ارجاع شدهاند.
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی ضمن تاکید بر حضور مستمر در دیدارهای مردمی و ملاقات با شهروندان علیالخصوص در مساجد، از صدور دستور برای تمامی درخواستها و مطالبات شهروندان خبر داد و افزود: بخشی از این درخواستها، مشکلات شخصی و فردی است که شهروند میتواند با مراجعه به شهرداری منطقه دو و پیگیری دستورات صادر شده از نحوهی حل مشکل خود، مطلع و در صورت نیاز ضمن آشنایی با قوانین و روند اداری موضوع را پیگیری نماید.
سرپرست شهرداری منطقه دو قم در خصوص بخش دیگر درخواستها که مشکلات و نیازها و پیشنهادات عمومی را شامل میشود، گفت: این درخواستها نیز با توجه به اهمیت، بودجه و الویتبندی پروژهها و طرحهای منطقه، کارشناسی و در صورت امکان در دستور کار قرار میگیرند که در این بین درخواستهای مرتبط با حوزه خدمات شهری و فضای سبز با سرعت بیشتری انجام خواهند شد.
رحیمی بیان داشت: تمامی درخواستهای جمع آوری شده در ملاقات های مردمی توسط واحدهای ذیربط بازبینی، دسته بندی و پس از صدور دستورات لازم به واحدهای مربوطه ارجاع میشوند؛ جمع بندی مسائل و ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در این خصوص نیز طی برگزاری جلسات ماهیانه پیگیری میشود.
وی ارتباط دوسویه مسئولین و شهروندان را یکی از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بسیاری از مراجعین در ساعتهای مختلف اداری با مراجعه به دفتر شهردار منطقه نسبت به پیگیری و حل مسائل خود اقدام میکنند و در این بین هیچ گونه مشکل و محدودیتی وجود ندارد.
انتهای پیام / 137
کد مطلب: 65496