کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سامانه 137 شهرداری صورت گرفت؛

ثبت 13 هزار و 700 پیام شهروندی در خردادماه

روابط عمومی شهرداری قم , 9 تير 1397 ساعت 13:02

سرپرست سامانه 137 شهرداری قم گفت: در خردادماه امسال بیش از 13 هزار و 700 تماس با سامانه 137 شهرداری قم برقرار شده است.


به گزارش قم نیوز، ابراهیم خسروی با بیان اینکه در خردادماه امسال بیش از 13 هزار و 700 تماس با سامانه 137 شهرداری قم برقرار شده است، اظهار کرد: بیشترین تماس شهروندان در خصوص منطقه 6 شهر بوده که در مورد این منطقه بالغ بر هزارو 765 تماس ثبت شده است.

سرپرست سامانه 137 شهرداری قم تماس‌های برقرار شده در خصوص منطقه 4 را هزار و 741 مورد عنوان کرد و افزود: همچنین هزار و 434 تماس در خصوص منطقه سه در سامانه 137 ثبت شده است.

خسروی با بیان اینکه بحث پارک‌ها و فضای سبز بیشترین موضوع مد نظر شهروندان در تماس با سامانه 137 بوده است، اظهار کرد: در این خصوص 2 هزارو 143 پیام ثبت شده که بیشترین موضوع زیرمجموعه‌ آن در خصوص آبیاری درختان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هزار و 704 تماس نیز در خصوص آسفالت و 938 تماس در خصوص نظافت شهری با سامانه برقرار شده است، افزود: تماس‌های مرتبط با سد معبر نیز در خردادماه 877 مورد بوده که بیشترین موضوع زیرگروه‌ آن سدمعبر خودرویی بوده است.

سرپرست سامانه 137 شهرداری قم اذعان کرد: خردادماه نسبت به اردیبهشت آمار پیام‌های نظافت معابر 80 درصد، رفع دست‌فروشان دوره‌گرد خودرویی 23 درصد، جمع‌آوری زباله و ضایعات 32 درصد کاهش داشته است.

خسروی افزود: همچنین هرس درختان 2 درصد، خاموشی روشنایی بوستان‌های 21 درصد، درخواست پلاک شهرداری 2 درصد و خاک و نخاله غیرمجاز 7 درصد نسبت به اردیبهشت‌ماه افزایش داشته است.


کد مطلب: 65743

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65743/ثبت-13-هزار-700-پیام-شهروندی-خردادماه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir