کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل استاندارد استان قم خبر داد

49 مورد نمونه‌برداری از واحدهاي لبني در قم/مردم لبنیات صنعتی بخورند

خبرگزاری فارس , 11 تير 1397 ساعت 12:32

مدیرکل استاندارد استان قم از 49 مورد نمونه‌برداري از واحدهاي لبني قم در سال گذشته خبر داد و گفت: مردم باید تا حد امکان از محصولات لبنی صنعتی استفاده کنند.


به گزارش قم نیوز منصور فرزانه امروز  با بیان اینکه در حوزه فرآورده لبنی سال گذشته 49 مورد نمونه‌برداری، 16 مورد بازدید فنی و یک مورد تعلیق صورت گرفته است اظهار کرد: استاندارد بر خلاف اداره بهداشت بر اساس قانون تنها به واحدهای صنعتی لبنی نظارت می‌کند که از مواد اولیه تا محصول نهایی را دربرمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرآورده‌های سنتی لبنی از نظارت استاندارد بهره‌مند نیستند یعنی حوزه مسؤولیت استاندارد واحدهای صنعتی و تولید صنعتی فرآورده‌های لبنی است که ملاک استانداردهای ملی محسوب می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان قم با بیان اینکه مردم باید تا حد امکان از محصولات لبنی صنعتی استفاده کنند گفت: نماینده استاندارد به عنوان مدیر کنترل کیفیت و نماینده غذا و دارو به طور دائم نسبت به واحدهای صنعتی نظارت دارد و میزان نظارت‌ها در این بخش بیش از واحد سنتی است.

فرزانه یادآور شد: نظارت در سطح بازار تنها منحصر به محصولات و تولیدات استان نیست بلکه هر آنچه که از سطح کشور در بازار قم عرضه می‌شود نظارت خواهد شد.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 65832

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65832/49-مورد-نمونه-برداری-واحدهاي-لبني-قم-مردم-لبنیات-صنعتی-بخورند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir