عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم ، فعالیت رسانه ای مستمر و تاثیرگذار را لازمه حمایت از کالای ایرانی دانست.
عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه:
فعالیت رسانه ای مستمر و تاثیرگذار، لازمه حمایت از کالای ایرانی است
خبرگزاری فارس , 25 تير 1397 ساعت 9:12
عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم ، فعالیت رسانه ای مستمر و تاثیرگذار را لازمه حمایت از کالای ایرانی دانست.
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام غلامرضا سرآبادانی با تاکید بر این که از جمله مهم ترین الزامات رونق تولید ملی این است که ما به سمت تولیدات باکیفیت حرکت کنیم، اظهار داشت: تولید باکیفیت باعث ترغیب مردم به خرید کالای ساخت داخل می شود و به تبع همین مساله نیز بسیاری از کارگاه ها و کارخانه هایی که در حال حاضر دچار رکود یا تعطیلی هستند، احیا شده و این موضوع موجب رفع بخش قابل توجهی از معضل بیکاری می شود.
وی افزود: حمایت از کالای ایرانی البته مستلزم نقش آفرینی مستمر و تاثیرگذار رسانه های جمعی به خصوص صدا و سیماست که در این خصوص با وجود تلاش های قابل توجه و تقدیر آمیز، همچنان احساس نیاز وجود دارد.
این اقتصاددان حوزوی همچنین خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بسیار خوبی که رسانه های جمعی می توانند و باید انجام دهند این است که ضمن تبیین و بررسی موانع و مشکلات فراروی تولید ، از تولیدگرانی که با وجود همه مشکلات اقتصادی موجود توانسته اند با تلاش و خلاقیت، محصولات خوب و با کیفیت به مردم عرضه کنند، حمایت کرده و به معرفی و تشویق آن ها در قالب فعالیت های رسانه ای بپردازند.
وی بیان داشت: مسلماً در شرایطی که کالاهای ایرانی از کیفیت و استاندارد مناسب برخوردار باشند ، آحاد مردم و خانواده ها نیز به خرید آن ها مشتاق می شوند و در سایه فرهنگ سازی مناسب از طریق رسانه ها ، زمینه ای فراهم می شود که برای جوانان بیکار کشور ، به این وسیله شغل ایجاد شود.
انتهای پیام / 139
کد مطلب: 66444