مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه سرمایه گذار رغبت به سرمایه گذاری برای احداث کمربندی قم نمیکند اظهار کرد: یکی از دلایل نبودن اعتبار ملی است که با پیگیریهای دکتر لاریجانی ردیف بودجه ای برای این پروژه دیده شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:
پروژه کمربندی قم در ردیف بودجه ملی قرارگرفت/اتوبان قم - تهران به حد اشباع رسید
خبرگزاری فارس , 3 مهر 1397 ساعت 13:08
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه سرمایه گذار رغبت به سرمایه گذاری برای احداث کمربندی قم نمیکند اظهار کرد: یکی از دلایل نبودن اعتبار ملی است که با پیگیریهای دکتر لاریجانی ردیف بودجه ای برای این پروژه دیده شده است.
به گزارش قم نیوز حسن صبوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خانه مطبوعات قم، با اشاره به اینکه حوزه عملکردی اداره راه و شهرسازی بسیار گسترده است گفت: از زمان ادغام این وزارتخانه هم بحثهای درون شهری و هم برون شهری مطرح میشود، و در استان قم با تعاملی که بین این اداره با شهرداری و استانداری وجود دارد پروژهها به خوبی پیشرفت کرده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه مهمترین بحثها در حوزه راهها است اظهار کرد: تقریباً تمام راههای استان بخصوص در ایام خاص به حد اشباع رسیده است، اتوبان قم-تهران و کمربندی قم و حتی اخیراً طبق آمارها اتوبان قم-کاشان هم به حد اشباع رسیده است.
وی با اشاره به اشباع شدن راههای استان قم ادامه داد: چند دلیل در این رابطه وجود دارد، یکی اینکه استان قم در مسیر شاهراه 17 استان قرار دارد و همچنین قیمت سوخت آنچنان بالا نیست که مردم به جای وسایل شخصی از وسایل عمومی استفاده کنند.
صبوری با اشاره به موضوع کمربندی استان قم گفت: از سال گذشته صحبتهایی در این رابطه انجام شده است و همچنین کمربندی قم در شورای برنامه ریزی استان نیز مطرح وتصویب شده است، چون در این ارتباط نیاز به اعتبار زیادی است از همان ابتدا به دنبال سرمایه گذار بودهایم، و چندین شرکت اعلام آمادگی کردهاند و این پروژه به تصویب هیئت دولت هم رسیده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه دلایلی وجود دارد که سرمایه گذار رغبت به سرمایه گذاری نمیکند اظهار کرد: یکی از دلایل نبودن اعتبار ملی است که با پیگیریهای آقای لاریجانی ردیف بودجه ای برای این پروژه دیده شده است.
انتهای پیام/138
کد مطلب: 69495