سرپرست سامانه 137 شهرداری قم گفت: در نیمه نخست مهرماه 6 هزار و 726 تماس با سامانه 137 شهرداری قم برقرار شده است.
در نیمه نخست مهرماه صورت گرفت:
برقراری بیش از 6 هزار و 700 تماس با سامانه 137
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 28 مهر 1397 ساعت 15:15
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم گفت: در نیمه نخست مهرماه 6 هزار و 726 تماس با سامانه 137 شهرداری قم برقرار شده است.
به گزارش قم نیوز ابراهیم خسروی با بیان اینکه در نیمه نخست مهرماه 6 هزار و 726 تماس با سامانه 137 شهرداری قم برقرار شده است، اظهار کرد: بیشترین تماس برقرار شده با این سامانه در خصوص موضوع فضای سبز با 724 ارتباط بوده است.
وی با بیان اینکه بیشترین موضوع مورد نظر مردم در تماس با 137 در حوزه فضای سبز بحث برخورد درختان با سیم بوده است تصریح کرد: همچنین پس از فضای سبز، بحث آسفالت و زیرگروه لکهگیری آسفالت معابر بیشترین موضوع مد نظر مردم در تماس با این سامانه را به خود اختصاص میدهد.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم تماسهای برقرار شده در خصوص آدرسدهی به مردم را 193 مورد، تخلیه خاک و نخاله غیرمجاز را 173 مورد، استقرار باکس جمعآوری نخاله را 157 مورد ذکر کرد و افزود: بیشترین موضوع مد نظر شهروندان در تماس با سامانه 137 بحث آدرسدهی، استقرار باکس جمعآوری خاک و نخاله، عدم جمعآوری زبالههای تفکیکی، خاک و نخاله غیرمجاز و بحث نظافت معابر شهر بوده است.
انتهای پیام / 137
کد مطلب: 70346