کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسؤول انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان قم خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی در جشنواره سفره ایرانی قم

خبرگزاری فارس , 29 آذر 1397 ساعت 9:45

مسؤول انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان از جمله کارآفرینی، پخت آبگوشت‌های بومی قم، فنون آشپزی، جواهرسازی خاتم، ایمنی و اطفای حریق آشپزخانه، پرورش گل و گیاه آپارتمانی و... در جشنواره سفره ایرانی خبر داد.


به گزارش قم نیوز حسین ابراهیم خانی با اشاره به برگزاری جشنواره صنایع دستی و سفره ایرانی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اظهار کرد: این جشنواره با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی و به منظور راه‌اندازی پویش کارآفرینی بانوان با حضور هنرمندان بسیجی عرصه صنایع دستی و هنرهای تجسمی از 28 تا 30 آذرماه در بوستان نرگس به همت انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان و همکاری شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری روزانه سه کلاس آموزشی رایگان از جمله کارآفرینی، پخت آبگوشت‌های بومی قم، فنون آشپزی، جواهرسازی خاتم، ایمنی و اطفای حریق آشپزخانه، پرورش گل و گیاه آپارتمانی، قلاب بافی و طراحی با ارائه گواهی شرکت از جمله فعالیت‌های جنبی این جشنواره است.

مسؤول انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان قم از برگزاری افتتاحیه جشنواره سفره ایرانی با حضور مسؤولان استان، شهرداری و ... خبر داد و افزود: اختتامیه این جشنواره روز جمعه 30 آذرماه پس از نماز مغرب و عشا با حضور خانواده‌های بسیجی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در پایان نیز از صاحبان 12 غذای برگزیده در هر بخش علاوه بر اهدای جوایز نقدی با حمایت‌های معنوی از قبیل اعزام به نمایشگاه‌های ملی و شرکت در نمایشگاه‌های داخلی به صورت رایگان، معرفی به هتل‌های قم برای طبخ غذاهای بومی استان، هماهنگی به منظور تسهیل فرآیند ارائه مجوزهای اداری و بهداشتی برای اشتغال و... تجلیل و حمایت می‌شود.

ابراهیم خانی یادآور شد: این نمایشگاه در قالب 150 غرفه طی سه روز از ساعت 9 تا21 پذیرای علاقه‌مندان عرصه هنرهای تجسمی، صنایع دستی و محصولات آشپزی است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 72288

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/72288/برگزاری-دوره-های-آموزشی-جشنواره-سفره-ایرانی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir