کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باید در زمینه مسایل فرهنگی هزینه كرد

خبرگزاری ايرنا , 30 خرداد 1391 ساعت 8:43

قم نیوز: نماینده سابق مردم قم در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی تاكید كرد:‌ باید در زمینه مسایل فرهنگی هزینه كرد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی بنایی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه اوقات فراغت در قم افزود: دشمنان امروزه جوانان را مورد هدف خود قرار داده اند و برای جذب جوانان و رسیدن به هدف خود توطئه های فراوانی به خصوص در بعد فرهنگی طراحی كرده اند.

وی خاطر نشان كرد: باید در این زمینه هوشیار بود و برای مقابله با اینگونه توطئه ها كارهای فرهنگی انجام داد و در مباحث فرهنگی هزینه كرد هرچند مباحث فرهنگی در دراز مدت جواب می دهد.

بنایی با اشاره به اینكه برگزاری اینگونه نمایشگاه ها زمینه را برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های قم به خصوص در بخش فرهنگی فراهم می كند گفت: باید راه را با حذف سیستم های اداری زائد در برگزاری اینگونه نمایشگاه ها هموار كرد.

وی با یبان اینكه یكی از مهم ترین دغدغه های خانواده در تابستان اوقات فراغت فرزندانشان می باشد گفت: خانواده ها در تابستان همیشه این دغدغه را دارند كه چگونه و از چه راهی بتوانند اوقات فراغت فرزندان خود را پركنند به طوریكه بهترین بهره وری را داشته باشد.

وی تصریح كرد: برگزاری نمایشگاه های اوقات فراغت تا حدی این دغدغه های خانواده ها را رفع می كند چرا كه در این گونه نمایشگاه ها مراكز و موسسات فعال در زمینه اوقات فراغت ظرفیت های خود را به معرض نمایش می گذارند و خانواده ها نیز با دید باز می توانند انتخاب صحیح و متناسب را داشته باشند.

بنایی افزود:‌ خانواده ها نیز در بازدید از نمایشگاه ها می توانند طبق سلائق و خواسته خود انتخاب نمایند همچنین اینگونه نمایشگاه ها یك ایده و چشم انداز صحیح را به آنها می دهد.

وی با اشاره به اینكه دشمنان امروزه جوانان را مورد هدف خود قرار داده اند ادامه داد: دشمنان امروزه برای جذب جوانان و رسیدن به هدف خود توطئه های فراوانی به خصوص در بعد فرهنگی طراحی كرده اند كه نیاز است در این زمینه هوشیار بود.

وی تصریح كرد: برای مقابله با اینگونه توطئه ها باید كارهای فرهنگی انجام داد و باید در مباحث فرهنگی هزینه كرد هرچند مباحث فرهنگی در دراز مدت جواب می دهد.

نمایشگاه آفتابگردان ویژه اوقات فراغت از ۲۵ تا ۲۹خردادماه در مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 7506

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/7506/باید-زمینه-مسایل-فرهنگی-هزینه-كرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir