معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: روز به روز خدمت رسانی شهرداری به مسافرین پررنگ تر و با کیفیت تر میشود.
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم:
کیفیت خدمت رسانی شهرداری قم به مسافرین روز به روز بیشتر میشود
خبرگزاری فارس , 3 فروردين 1398 ساعت 2:46
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: روز به روز خدمت رسانی شهرداری به مسافرین پررنگ تر و با کیفیت تر میشود.
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور ظهر امروز در بازدید استاندار قم از استراحتگاههای شهرداری قم با اشاره به خدمت رسانی شهرداری قم به زائرین اظهار کرد: روز به روز خدمت رسانی شهرداری به مسافرین پررنگ تر و با کیفیت تر میشود و پرتی و هزینه اضافی در این خصوص کاهش پیدا میکند.
وی ادامه داد: از مدیران و پرسنل شهرداری قم برای ارائه خدمات مناسب به زائرین تقدیر میکنم.
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: اقدامات شهرداری قم در خدمت رسانی به مسافران برنامه ریزی شده و عالمانه است
عالی پور با اشاره به عملکرد دستگاههای خدمت رسان شهر قم اظهار کرد: روح رفاقت و همدلی در میان مدیران دستگاههای مختلف استان قم جای تقدیر دارد.
وی خاطرنشان کرد: در پایان تعطیلات نوروزی گزارشی از ارزیابی عملکرد دستگاههای خدمت رسان به مسافران نوروزی تهیه میشود، مسوولیت کمیته خدمات شهری ستاد تسهیلات زائرین استان قم بر عهده شهرداری قم است.
انتهای پیام/ 137
کد مطلب: 75850