کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کنترل جرائم در قم به صورت اجتماعی در دستور کار قرار می‌گیرد

خبرگزاری مهر , 1 تير 1391 ساعت 16:23

قم نیوز: فرمانده جدید انتظامی استان قم کنترل جرائم به صورت اجتماعی را یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی در قم عنوان کرد.


به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان قم که در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار شد، با بیان اینکه همه مردم دنیا شناخت نسبی از قم دارند اظهار داشت: من نیز در طی این مدتی که قرار شد تا این مسئولیت را در استان قم بر عهده بگیرم اطلاعات و شناخت نسبی از این استان بدست آوردم که امیدوارم به زودی آن را تکمیل کنم.

فرمانده جدید انتظامی استان قم گفت: مدل مدیریتی بنده در طول خدمت در قم مدل حاکمیت بر قلب‌ها خواهد بود که البته این به معنای به حاشیه راندن جسم‌ها نیست.

انجام برنامه ریزی هدفمند در کلیه فعالیت‌های نیروی انتظامی استان
مجتبایی با تاکید بر برنامه ریزی هدفمند در کلیه فعالیت‌های نیروی انتظامی استان افزود: اینکه در حال حاضر در چه جایگاهی قرار داریم و در آینده قرار است به کجا برسیم مهم است چرا که این امر ما را در فراهم آوردن امکانات و نیروی انسانی کافی یاری می‌کند.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط را سرلوحه برنامه‌ها قرار خواهیم داد افزود: جلساتی که قرار است برگزار شود بدون تاخیر برگزار و در موعد مقرر به پایان خواهد رسید و در جلسات نیز تنها به محتوای موضوعات پرداخته خواهد شد.

فرمانده جدید انتظامی استان قم توزیع ماموریت‌ها و پرهیز از انحصار طلبی را بخش دیگری از برنامه‌های خود برشمرد و گفت: تعامل با نهاد‌های درون سازمانی و برون سازمانی و همچنین کنترل جرائم به صورت اجتماعی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سردار مجتبایی ادامه داد: تلاش می‌شود تا از همه ظرفیت‌های موجود در استان بخصوص از وجود مراکز علمی و دینی و همچنین شخصیت‌های حوزوی در جهت پیشگری از جرائم و کنترل کردن اجتماعی جرائم استفاده کنیم.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 7598

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/7598/کنترل-جرائم-قم-صورت-اجتماعی-دستور-کار-قرار-می-گیرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir