حیدری گفت: رجوع به مردم درحکم حفظ حرمت آنان است، دستگاههای اداری حق هیچگونه بیحرمتی به شهروندان را نداشته و باید پاسخگوی تمام سئوالات و ابهاماتشان باشند.
فرماندارقم مطرح کرد؛
وظیفه مسئولان پاسخگویی به ابهامات شهروندان است
خبرگزاری ايرنا , 17 ارديبهشت 1398 ساعت 14:00
حیدری گفت: رجوع به مردم درحکم حفظ حرمت آنان است، دستگاههای اداری حق هیچگونه بیحرمتی به شهروندان را نداشته و باید پاسخگوی تمام سئوالات و ابهاماتشان باشند.
به گزارش قم نیوز وظیفه مسئولان پاسخگویی به ابهامات شهروندان استمرتضی حیدری فرماندارقم درجلسه شورای اداری بخش مرکزی در سالن جلسات فرمانداری قم افزود: حفظ حرمت مردم مهمترین مسئلهای بوده که باید به آن توجه کرد در ۴۰ سال گذشته به غیر از مردم هیچ فرد یا کشوری به کمک نظام نیامده است.
وی اظهار کرد: در وضعیت کنونی مردم نیازمند دلداری و تحلیل درست بوده و نباید با برخی مواضع گیری اشتباه آب در آسیاب دشمن ریخته شود.
حیدری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بدون برنامهریزی دقیق هیچ اقدامی به سرانجام درستی نمیرسد، دستگاههای استانی با مستندسازی، دستاوردهای خود را به مردم معرفی کرده و نظرات آنان را نیز در این مسئله مستند و مورد توجه قرار دهند.
وی با تأکید برافزایش خدماترسانی به مردم گفت: مدیران باید از هرگونه نارضایتی مردم پرهیز کنند.
فرماندار قم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: فضای مجازی در اختیار دشمنان بوده وصرفاً به نقاط ضعف نظام پرداخته و ازکنار خدمات دولت و نظام بهراحتی عبور میکند، متأسفانه برخی دولت و نظام را متهم به کمکاری و عدم ساماندهی مشکلات مردم مینمایند.
وی تأکید کرد: هجمه اصلی مشکلات کشور امروز بر دولت مترتب بوده و آن را در ساماندهی و کنترل شرایط مورد انتقاد قرار میدهند درحالیکه در شرایط جنگی دیگر تفاوتی بین هیچکدام از قوای سهگانه و مردم وجود ندارد.
حیدری ابراز کرد: دولت مجموعه تمام دستگاههای اجرایی در سطح استانها بوده بنابراین اگر اشتباه و یا کمکاری صورت گرفته باید جبران شود، اما نباید با برخی سخنان و مواضع فرصت را در اختیار دشمنان قرار بدهیم.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، آرایش دشمن در شرایط فعلی جنگی میباشد که البته شیوه و روش جنگ کنونی با ۴۰ سال گذشته تفاوت پیداکرده و به حوزه اقتصاد رسوخ پیداکرده است.
انتهای پیام / 113
کد مطلب: 77420