کارشناس ارتباطات با بیان اینکه بهروز نبودن روابط عمومیها در استفاده از رسانههای نوین سبب فاصله گرفتن آنها از ماهیت اصلی شده است، گفت: امروزه رسانه به تلفنهای همراه منتقلشده است و باید مسئولان روابط عمومی از این ابزار استفاده بهینه کنند.
بسیاری از روابط عمومیهای قم فاصله زیادی در استفاده از رسانههای نوین دارند
خبرگزاری تسنیم , 30 ارديبهشت 1398 ساعت 23:10
کارشناس ارتباطات با بیان اینکه بهروز نبودن روابط عمومیها در استفاده از رسانههای نوین سبب فاصله گرفتن آنها از ماهیت اصلی شده است، گفت: امروزه رسانه به تلفنهای همراه منتقلشده است و باید مسئولان روابط عمومی از این ابزار استفاده بهینه کنند.
به گزارش قم نیوز ابوالفضل احمدی نیا در میزگرد آسیبشناسی دلایل تنزل ماهیت جایگاه روابط عمومیها در دستگاهها و نهادهای استان که در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از علتهایی که به روابط عمومیها توجهی نمیشود عدم شناخت دوطرفه هم از جانب دستگاه و هم رسانه نسبت به فعالیت آن است.
وی با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومیها افزود: نقش روابط عمومیها در پیشرفت و معرفی دستگاهها مؤثر است و همچنین حفظ مخاطبین از جمله اقدامات این دستگاه اجرایی است.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات قم یکی از علل موفقیت روابط عمومیها را بهکارگیری نیرویهای متخصص برشمرد و تصریح کرد: اگر هم مسئولان روابط عمومیها خودشان افرادی متخصصی نیستند میتوانند با همکاری نیروهای متخصص کارآمد و توانمند شوند.
احمدی نیا با بیان اینکه تخصص پرسنل یکی از موضوعات مورد تأکید در روابط عمومیها باید قرار گیرد، گفت: امروز برخی که نیروهای متخصص و با علم روابط عمومی بوده در این پستها مشغول فعالیت هستند و باید مابقی مسئولان روابط عمومی نیز اگر خود هم متخصص نبوده از مشاوران و همکاری رسانهها برای تعامل با رسانهها استفاده کنند.
کارشناس ارتباطات تصریح کرد: با ورود تکنولوژیهای جدید و افزایش بینش مخاطبین نگاهها تغییر کرده است و اگر جایگاه روابط عمومی به صورت علمی به مدیران و سپس مخاطبین شناسانده شود و جایگاه روابط عمومی باید حفظ میشود.
وی با بیان اینکه بهروز نبودن روابط عمومیها در استفاده از رسانههای نوین سبب فاصله گرفتن آنها از ماهیت اصلی شده است، ابراز کرد: امروزه رسانه به تلفنهای همراه منتقلشده است و باید مسئولان روابط عمومی با استفاده از این ابزار در کنار اطلاعرسانی واسطه خوبی بین مردم و مدیر مجموعه باشند.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات قم در دسترس بودن مدیران روابط عمومی را مهم دانست و گفت: مسئولان روابط عمومی به علت ماهیت خدمتی خود باید همواره آنلاین و در دسترس باشند و در راستای مشکلات مردم اقدامات اساسی انجام دهند.
وی با اشاره به وجود مشکلاتی در زمینه پاسخگویی به مشترکین این شرکت اضافه کرد: در گذشته امور مشترکین مخابرات پاسخگو بودند و متأسفانه در برخی دفاتر برخوردهای مناسبی با اربابرجوع نمیشود که در جلسات متعدد همواره بر تکریم اربابرجوع تأکید میشود.
انتهای پیام/ 137
کد مطلب: 77915