به گزارش قم نیوز، شماره تلفن ۱۳۵ به منظور اطلاعرسانی شبانهروزی به زائران جمکران فعال شده است.
مسافران میتوانند با گرفتن شماره ۱۳۵ بدون کد به اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه مسائل رفاهی و ترافیکی استان قم و مسجد جمکران دست پیدا کنند.
اپراتورهای این سامانه به صورت ۲۴ ساعته به زائران خدمترسانی میکنند و ارتباط مسافران را با ستاد تسهیلات زائرین، ستاد اسکان فرهنگیان، پلیس راهنمایی و رانندگی و دیگر مراجع مورد نیاز زائران برقرار میکنند.
همچنین زائران اگر نیاز به اطلاعات خاصی در زمینه جغرافیای استان قم و یا محدوده مسجد مقدس جمکران داشته باشند، میتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را از این سامانه دریافت کنند.
شرکت مخابرات استان قم برای اطلاعرسانی در زمینه این خدمت خود ۱۰۰ بنر در راههای ارتباطی و ورودیهای شهر قم نصب کرده است.
این سامانه به دلیل کاربردی بودن آن تاکنون از سوی زائران مورد استقبال خوبی قرار گرفته است به گونهای که تاکنون بیش از هزار تماس از سوی زائران برای گرفتن اطلاعات در زمینههای مختلف با این سامانه صورت گرفته است.
انتهای پیام/۱۰۵