کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمدی چهر خبر داد:

فعالیت 75 تیم بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان

خبرگزاری مهر , 28 تير 1391 ساعت 12:56

قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از فعالیت 75 تیم بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، امیر محمدی چهر اذعان داشت: در ماه رمضان کشتارگاه ها مرغ را با قیمت چهار هزار و ۶۰۰ تومان به فروشگاه ها عرضه و فروشگاه های منتخب تنظیم بازار به قیمت چهار هزار و ۷۰۰ تومان در اختیار همشهریان قرار می دهند.

وی در خصوص برنج تهیه شده برای این ایام گفت: یک هزار و ۸۰۰ تن برنج تایلندی از تهران درخواست کرده ایم که در اختیار هیئت های مذهبی، فروشگاه ها و خیران قرار می گیرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم قیمت عمده فروشی و خرده فروشی این برنج را هم به ترتیب کیلویی ۷۰۰ و ۷۵۰ تومان اعلام کرد.

محمدی چهر تعداد فروشگاه های منتخب سطح شهر را ۳۰۰ فروشگاه ذکر کرد.

وی از آغاز نمایشگاه طرح ضیافت از تاریخ ۲۹ تیرماه خبر داد و بیان داشت: این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه قم بر پاست.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم اضافه کرد: در این نمایشگاه مواد لبنی و پروتئینی، گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماهی، روغن، شکر و سایر اقلام ضروری مردم عرضه می شود.

محمدی چهر بیان داشت: کالای ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف پنج تا ۱۵ درصد عرضه می شوند.

وی اعلام کرد: فروش فوق العاده اصناف نیز از اوایل ماه مبارک رمضان به مدت ۱۵ روز اجرا می شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در بخش دیگری از سخنان خود از تشدید بازرسی ها در این ایام خبر داد و عنوان داشت: ۷۵ تیم بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان فعال هستند.

محمدی چهر در خصوص قیمت زولبیا و بامیه نیز بیان داشت: قیمت این ۲ کالا هنوز اعلام نشده و احتمالا قیمت کشوری چهار هزار و ۵۰۰ تومان به فروش برسد.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8116

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8116/فعالیت-75-تیم-بازرسی-ایام-ماه-مبارک-رمضان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir